پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

« مجتبی جیک‌جیک» شرور معروف آمل دستگیر شد

متهم که دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب ماموران پلیس امنیت عمومی یکی از شهرستان‌ها بود در یک عملیات غافل‌گیرانه با خودرو دستگیر شد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری فرد اراذل و اوباش از متهمان تحت تعقیب قضایی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی‌الله گنجیان‌مقدم، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد شرور تحت تعقیب قضایی با هویت «م ـ ر» معروف به مجتبی جیک‌جیک در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: متهم که دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب ماموران پلیس امنیت عمومی یکی از شهرستان‌ها بود در یک عملیات غافل‌گیرانه با خودرو دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده و با قرار صادره روانه زندان شد.

 

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان آمل در راستای برخورد با اراذل و اوباش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت برخورد با این افراد، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.