پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران سند آمایش ندارد/چشمه سورت را دریابید

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: مازندران سند آمایش ندارد و بدون این سند نمی‌توان استان را مدیریت کرد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از فارس، محمد دامادی  در جلسه شورای اداری که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مازندران سند آمایش ندارد و بدون این سند نمی‌توان استان را مدیریت کرد و نیازمند هستیم سند آمایش مازندران تدوین شود.

 

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری را مطرح می‌کنیم اما اگر برنامه نداشته باشیم نمی‌توان به جایی رسید، افزود: براساس آمار غیررسمی مازندران 300 هزار بیکار دارد و این نکته ناپسندی برای ما است که افراد تحصیل‌کرده بیکار و بدهکار داشته باشیم.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اینکه چشمه سورت مازندران در دنیا بی‌نظیر است، گفت: چشمه سورت از جاذبه‌های گردشگری مازندران، راه دسترسی ندارد و در حال از بین رفتن است.

 

این مسئول با بیان اینکه انتظار ما از سهم بودجه به اندازه گردشگران استان است نه به اندازه جمعیت مازندران، تصریح کرد: چوب و کاغذ مازندران را هم دریابید چرا که از این محل می‌توان اشتغال‌زایی مناسبی ایجاد کرد.

 

دامادی با اشاره به اینکه آب‌رسانی به 1700 روستا در کشور با تانکر انجام می‌شود، ادامه داد: قرار بود 500 میلیارد تومان به آب‌رسانی روستاها در کشور تخصیص یابد اما این اعتبار هنوز محقق نشده است.

 

وی با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ردیف بودجه نیازمند نگاه جدی است، خاطرنشان کرد: همه گرفتار مسائل ریز و درشت هستیم، می‌خواهیم توسعه بیاوریم اما نمی‌شود.

1 نظر
  1. صوت الخلیل می گوید

    سلام
    حرف زیاد می زنیم اما عمل آن سالیان سال به طول خواهد انجامید

    ماباید اول بدانیم سورت را با ” س” یا “ص” می نویسیم وبعددرموردش سخن بر میان گذاریم قصد توهین نیست اما بگویم که ایرادما قابل حل نیست
    زحمات دوستان زیاد است اما بیشترش در همان اتاق جلسه.
    خوب است کمی بیشتر به بیرون بیاید تا مردم لمسش بکنند مثل شهردار. باور کنید من طرفدار هیچکس نیستم اما بدانید که مردم خوشی و زیبایی شهر را می خواهند و ارامش خاطر برای فرزندانشان.

    از تلاش های شما هم تشکر می کنیم که این هم نشان از صداقت شماست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.