پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران با اجرای برنامه‌های فرهنگی به پیشواز روز مبارزه با استکبار جهانی می‌رود

0

نشست هماهنگی برای برنامه ریزی برگزاری مراسم ۱۳ آبان امروز چهارشنبه با حضور اعضای این جلسه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ساری برگزار شد.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این جلسه گفت : کشورهای مستکبر و در راس آن آمریکا با اعمال فشارها و برنامه های مختلف تهدیدی و آسیب زننده، به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.  

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود : مستکبران از شیوه های مختلف از قبیل ترور، جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی، فشار اقتصادی و اکنون با تشدید تحریم های اقتصادی در پی تحقق آرزوی دیرینه خود برای شکستن ابهت نظام هستند.

وی ادامه داد : در این سال ها ملت ایران همه این مسائل را تجربه کرد و با ایستادگی در مقابل آنها قرار گرفت تا هیچگاه دشمنان به آرزوی خود نرسند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت : براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه مجمع نمایندگان شورای تبلیغات اسلامی استان، برنامه های امسال از هشتم آبان شروع می شود و تا ۱۳ آبان و شرکت عموم در راهپیمایی این روز ادامه می یابد.

وی افزود : اعضای شورای تبلیغات اسلامی مازندران،  از هشتم تا سیزدهم آبان ماه را با عنوان هفته روشنگری تببین جنایات آمریکا و ثمره انقلاب نامگذاری کرده است و در این ایام با برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و سخنرانی ها در خصوص استکبار و روش های آن ها برای ضربه زدن به انقلاب و نیز عزت و اقتدار انقلاب در این زمینه به نماش گذاشته می شود.  

یوسف پور به تصمیم شورای مرکزی تبلیغات اسلامی کشور مبنی بر همکاری و حضور تمامی نهادها و دستگاه ها در برگزاری برنامه های امسال ۱۳ آبان، ادامه داد : با توجه به اینکه این روز با شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ مصادف بود و این قشر بیشترین شرکت کنندگان این مراسم در این سالها بودند امسال این رویه تغییر کرد و از طریق استانداری ها به تمامی نهادها حضور و مشارکت در این برنامه ابلاغ می شود.  

  وی در خصوص برنامه امسال راهپیمایی ۱۳ آبان در ساری، مرکز مازندران گفت : این راهپیمایی از دو مسیر میدان قاسمی و میدان شهدا به سمت امام زاده یحیی انجام می شود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان سخنران مراسم ۱۳ آبان  امسال در ساری است.  

۲۰۹۶/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.