پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران از قطب های ووشو در کشور است

0

به گزارش خبرنگار مهر، امیر صدیقی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح سالن تخصصی ووشو در قائمشهر با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از جمله برنامه‌های فدراسیون ووشو است، افزود: باید از فضای ورزشی و خانه ووشو برای توسعه ورزش همگانی و در نهایت ارتقای ورزش قهرمانی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه مازندران از بازوها و قطب مهم ووشو در کشور به شمار می‌رود، افزود: ووشو در سال‌های اخیر مدال‌های رنگین و بین المللی زیادی برای کشور به ارمغان آورده است.

وی بر لزوم توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: خانه ووشو قائمشهر می‌تواند پایگاه قهرمان پروری ارزشمندی تبدیل شود و قائمشهر را به قطب ووشو کشور و استان تبدیل کند.

صدیقی با عنوان اینکه مازندران استانی قهرمان پرور به شمار می‌رود، افزود: نسبت به تجهیز امکانات خانه تخصصی ووشو در قائمشهر باید برنامه ریزی شود.

رئیس فدراسیون ووشو خواستار تلاش مجلس برای کسب مجوز حق پخش ورزش ووشو از سیما شد و گفت: کل بودجه ووشو به اندازه حقوق یک فوتبالیست نیست اما با این حال شاهد کسب مدال‌های فراوانی در این رشته هستیم.

کمال علی پور عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وجود جوانان ورزشکار در استان مازندران گفت: طبق برنامه هفتم توسعه برنامه هفت دهم درصد را تا یک و ۱.۵ درصد افزایش دهیم.

کد خبر 5054440
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.