پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم هشدارهای جدید برای شهرهای کم خطر کرونایی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سید‌محمد‌ انصار‌الحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با تبریک سال جدید و گرامی‌داشت ماه رمضان، گفت: شبکه‌های رسانه‌ای و صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و ایجاد آرامش مردم برای در خانه‌مانی تلاش قابل تقدیری انجام دادند.

فرماندار سوادکوه‌شمالی افزود: شاهد وجود تحریم مضاعف توسط دولت ظالم امریکا بر علیه ملت ایران بودیم ولی ملت ایران با همکاری و اتحاد خود در مقابله با کرونا موفق عمل کرد و الگوی موفق در مقابله با کرونا در جهان شد.

وی افزود: دنیا متوجه همکاری، همدلی و هم‌افزایی ملت ایران در مقابله با کرونا شد و امروز بیش از 75 روز در روزهای سخت مقابله با کرونا در سوگ شهدای عرصه جبهه سلامت برای شکست قطعی کرونا تلاش می‌کنیم.

انصار‌الحسینی با بیان اینکه پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا را اجرایی کردیم تا در وضعیت سفید که مایلم وضعیت کم‌خطر بنامم، قرار گیریم، از همراهی مردم و مدیران ادارات و نهاد‌های مختلف سوادکوه‌شمالی برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

این مسؤول ادامه داد: شهرستان سوادکوه‌شمالی به عنوان شهرستان گردش‌پذیر و دارای سه سد آیت‌الله صالحی مازندرانی(البرز)، سد زمزم برنجستانک و سد سنبل‌رود است که در ایام عادی سال شاهد حضور گسترده علاقمندان هستیم و فیلمبرداری سریال پایتخت هم در اسفند‌ماه امسال بود که حضور علاقمندان برای مقابله با کرونا، مدیریت شد.

فرماندار سوادکوه‌شمالی با اشاره به حضور گسترده غیر بومیان در روستا‌های سوادکوه‌شمالی از آگاهی‌رسانی گسترده در سطح شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه 60 هزار ماسک و نیز دستکش و ضدعفونی‌کننده با همکاری بسیج و سپاه و خیرین تهیه و توزیع شد، افزود: 12 هزار لیتر آب ژاول از نیروگاه نکا به دهیاران و شهرداری برای ضد‌عفونی معابر و خیابان‌ها دادیم و از کارکنان دهیاری‌ها و شهرداری قدردانی می‌کنم.

انصار‌الحسینی ادامه داد: ما شهرستان کم‌خطریم که این موفقیت با همکاری و همراهی مردم و مدیران به دست آمد و ۱۴ روز هست که بستری کرونایی نداشتیم و پیگیری روزانه افراد تحت درمان توسط افراد آموزش‌دیده و تشکیل کلینیک تب‌سنجی و اعزام افراد به بیمارستان‌ها را انجام دادیم و در روزهای جمعه هم در اداره بودم تا با همکاری همگانی بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

وی بر لزوم حساسیت بیشتر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: رسانه‌های رسمی و مجازی، اطلاعات و هشدارهای جدید برای شهرهای کم خطر ارایه دهند تا از حضور غیر متعارف جلوگیری شود و همچنان ضوابط و پروتکل‌ها را با شدت بیشتر ادامه دهیم.

فرماندار سوادکوه‌شمالی درباره اعلام این شهرستان به عنوان شهرستانی با وضعیت سفید، گفت: قهرمانی آسان‌تر از حفظ قهرمانی است و از مردم شهرستان تقاضا می‌کنم تا برای شکست قطعی کرونا ضوابط و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 /86015/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.