پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم توجه به چشمه سورت

0

دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ساری و میاندرود با بیان اینکه وجود هرگونه مشکلی را با پیگیری حل می کنیم افزود: 3جایگاه پمپ بنزین شهرستان ساری  که  ذخیره بنزین آنها تمام شده بود از طریق پایانه نفتی ساری بنزین این جایگاه ها تامین شد.

رجبی، با بیان اینکه از میاندرود و بخش چهاردانگه نیز بازدیدهائی داشتیم گفت: چشمه سورت چهار دانگه علاوه بر جذابیت های تاریخی و باستان شناسی سالانه میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و خارج از مرزها بوده که متاسفانه به علت عدم ساماندهی این منطقه، اطلاعاتی از تعداد  ورود مسافران و گردشگران در دست نیست.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری و میادرود در ادامه به نبود امکانات و تاسیسات خاص در منطقه محصور نشده چشمه سورت اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه 500میلیون تومان اعتبار فرا شهرستانی جهت ساماندهی سورت مصوب شد هنوز محقق نشده است.

رجبی به مشکلاتی چون بحث مالکیت این منطقه در عدم اتفاق نظر مردم روستاهای اروست و مالخواست اشاره کرد و افزود: امیدواریم با واگذاری منطقه به سرمایه گذار و ساماندهی چشمه سورت تنش های محلی نیز حل شود.

وی در پایان ابراز داشت: هرگونه مشکلی در حوزه های مختلف توسط کمیته های9گانه ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری بعد از شناسائی، پیگیری و در جهت رفع آن اقدامات لازم صورت می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.