پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قرارگاه جهادی امام خامنه ای بخش چهاردانگه راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش از راه اندازی قرارگاه جهادی امام خامنه ای در چهاردانگه خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش از راه اندازی قرارگاه جهادی امام خامنه ای در چهاردانگه خبر داد.
ایشان در ادامه به خبرنگار ما گفت: در راستای رسالت نهادهای خدمات رسان و حمایتی نظیر سپاه و بسیج در امر فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف محروم کشور و جایگاه ویژه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و دانشجویی و بسیجیان در اجرای حرکت های جهادی و محرومیت زدایی و همچنین در راستای تامین نیروهای انسانی داوطلب و متخصص جهت اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح روستاهای این بخش از شهرستان ساری این قرارگاه با شعار “”خدمت همه جانبه برای آحاد مردم چهاردانگه”” تاسیس شد.
حجت الاسلام جلایی صلاحی با اشاره به موضوع مهم خدمات رسانی حداکثری در راستای رفع محرومیت به روستاهای محروم راه اندازی این قرارگاه را یکی از اهداف اصلی دفتر امام جمعه و مجموعه سپاه در بخش چهاردانگه در راستای فعالیت های مختلف جهادی و خدمت رسانی های متنوع در همه ی حوزه های اجتماعی، اقتصادی، پزشکی و … برشمرد و افزود: کلیه نیروهای داوطلب و جهادی و همچنین افراد متخصص در حوزه های مختلف پزشکی، روانشناسی اجتماعی و خانواده، دندانپزشکی، بنّایی، سفیدکاری، لوله کشی، برقکاری، جوشکاری، کاشی کاری، کارگری و …. می توانند با مراجعه حضوری به حوزه های مقاومت دهستان های گرماب، مرکزی(چهاردانگه) و پشتکوه و یا مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج جهت نامنویسی اقدام نمایند.
حجت الاسلام جلایی صلاحی در پایان اظهار داشت: قرارگاه تحول و ارتقاء مهدویت بخش چهاردانگه، قرارگاه جهادی امام خامنه ای بخش و قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه تمام توان و ظرفیت های موجود خود را در مسیر محرومیت زدایی به کار خواهند گرفت و این کار نیز با بکارگیری جوانان مومن و انقلابی و گروه های جهادی و داوطلب مردمی و دستگاه های اجرایی میسّر خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.