پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوری: گم شدن فردی در جنگل های بخش چهاردانگه

1

 

سرگرد راعی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت، خانمی در ساعت 6 بعد از ظهر امروز دوشنبه 9 شهریور 1394 با کلانتری کیاسر تماس گرفت و از گم شدن همسر خود به نام رضا میرزانژاد خبر داد.

 

سروان راعی گفت: گشت کلانتری در سطح منطقه در حال جستجوی این فرد گم شده  می باشد و با تمام روستاهای بخش تماس گرفته شده است که اگر اطلاعی از نامبرده دارند سریعاً موضوع را به فرماندهی انتظامی چهاردانگه اطلاع دهند. هنوز موفق به پیدا کردن ایشان نشدیم.

 

سرگرد راعی افزود: امکان دارد این فرد در حوزه بخش چهاردانگه نباشد.

 

خانم رضا میرزانژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: نامبرده 7 صبح با ماشین ال 90 مشکی رنگ جهت تفریح از خانه خارج شده است و به خانه برنگشت و ساعت 3 با ایشان تماس گرفتم که چرا هنوز برنگشت گفت، من راه را گم کردم و نمی توانم برگردم.

 

خانم رضا میرزانژاد افزود: این فرد قبلا دچار ضربه مغزی شده و دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

همسر نامبرده می گوید ایشان باید داروی ضد تشنج مصرف نماید و اگر این دارو را مصرف نکند جان وی در خطر است.

 

پایگاه خبری چهاردانگه از اهالی بخش چهاردانگه در خواست می نماید جهت پیدا شدن این فرد نهایت همکاری را با نیروهای انتظامی داشته باشند تا خانواده رضا میرزانژاد را از نگرانی در آورند.

 

1 نظر
  1. م.ک می گوید

    با توجه به آخرین مکالمه که بنا به اظهارات خانم میرنژاد با همسرشان داشتند میتوان خط مورد نظر را ردیابی کرد و محدوده استقرار آقای میرنژاد را مطلع شد و ضمناً قبل از هر چیزی از همکاری نهادهایی همچون (هلال احمر ، بسیج مردمی و نیروی پشتیبانی از ف.نیروی انتظامی) و همچنین شماره پلاک خودروی مورد نظر که خانم میرنژاد به آن اشاره داشتند میتوان جستجو کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.