پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده سپاه بخش چهاردانگه: در آینده نزدیک مشکل آب شرب روستای سادات‌محله حل می‌شود

فرمانده سپاه بخش چهاردانگه از رفع معظل آبرسانی شرب روستای سادات محله در آینده ی نزدیک خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش از رفع معظل آب شرب روستای سادات محله چهاردانگه در آینده ای نزدیک خبرداد.
وی در حاشیه بازدید حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش، رئیس قرارگاه ثارالله و کاظمی شهردار کیاسر از روستای سادات محله خاطرنشان کرد: ‌با توجه به نیازسنجی از پیش تعیین شده  آب شرب مشکل اصلی و جدی این روستا می‌باشد.
وی ادامه داد: ‌با رایزنی‌های صورت گرفته به یاری خداوند متعال و مشارکت امام جمعه بخش، سپاه چهاردانگه، ‌قرارگاه جهادی ثارالله، شهردار کیاسر، اداره آبفا، پایگاه مقاومت بسیج، ‌دهیاری،‌ شورای اسلامی و مردم روستا تامین مخزن و خط انتقال آب شرب با توجه به مطالعات انجام شده بزودی آغاز خواهد شد.
سرگرد نبوی در پایان نیز اظهار داشت: ‌متاسفانه سرسبزی و جنگل ها در مازندران مشکلات اصلی روستاهای دور دست را پوشانده است و این نگاهِ بسیاری از آدم هاست که مازندران با همه ی سرسبز بودنش مشکلی ندارد. در همین جا یادآور می شوم در دلِ همین مازندرانِ پر از جنگل و سرسبزی بزرگترین معظلات روستاها تامین آب شرب و کشاورزی است و می طلبد با همت و کار جهادی و نگاه ویژه به این سرمایه ی حیاتی انسان ها گام های موثری برای رفع این معظل اساسی برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.