پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار جدید نباید هیچ تفاوتی بین روستا و این شهر قائل شود 

0

به گزارش  فارس،  سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: در آستانه دومین انتصاب فرمانداران استان مازندران قرار داریم و نخستین انتصاب در آمل انجام شده، فرماندار فعلی ساری جوان نخبه دانشگاهی با رزومه مشخص و از خانواده بزرگ سردار شهید نوبخت بوده و همچنان بر عهده خود در استفاده از جوانان متدین،انقلابی و متخصص استوار هستیم.

وی با اعلام اینکه انتصاب افراد پیشکسوت و با تجربه داری سوابق مدیریتی هم در دستور کار است، گفت: فرماندار سابق ساری افتخار خدمت به مردم را در دستور کار داشته و بنا داریم از ظرفیت وی در ستاد استان مازندران استفاده کنیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: نگاه ما استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان است برای توسعه استان نیاز به تجربه پیشکسوتان و جسارت جوانان داریم.

وی ادامه داد: به فرماندار جوان، خوش فکر و دانشگاهی سفارش می‌کنم که ساری به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد به این دلیل که ساری نیازمند همدلی، همگرایی گروه‌های سیاسی و اجتماعی است، بدون وحدت و همدلی امکان اجرای کارهای بزرگ فراهم نمی‌شود.

حسینی‌پور یادآور شد: در حال حاضر نیاز به همدلی و همگرایی هستیم به فرماندار ساری توصیه می‌کنم که در استفاده از ظرفیت جوانان از ظرفیت و تجربه پیشکسوتان غافل شود، افراد پیشکسوتی در ساری داریم که سال‌ها و روزهای سخت انقلاب در حوزه مدیریتی کار کرده و تجربه‌های ارزشمندی داشتند.

وی خطاب به فرماندار جدید ساری، گفت: در فعالیت اجرایی و حکمرانی اسلامی نباید هیچ تفاوتی بین روستا و این شهر قائل شود همه مردم در شهرستان باید یکسان دیده شوند، توزیع امکانات باید بر اساس عدالت باشد، باید به دنبال احیا اقتصاد روستا باشیم.

استاندار مازندران ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی خودشان را از منظر مدیریتی تحت مدیریت فرماندار بدانند، فرماندار بالاترین مقام اجرای یک شهر است در نظارت‌ها هماهنگی بین مسؤولان اجرای و فرماندار شهر به عنوان یکی از اهرم‌ها و مولفه مهم سنجش عملکرد مدیران است.

وی خاطر نشان کرد: همه مدیران استانی مستقر در شهرستان در چهار چوب قانون با فرماندار هماهنگ باشند.

حسینی‌پور با اشاره به برگزاری اجلاس روسای گردشگری اکو در ساری، افزود: این اقدام اثرگذار ظرفیت خوبی برای معرفی استان مازندران به کشورهای اکو است، فرماندار ساری باید شهر ساری در وزن استقبال از میهمانان خارجی قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلات که در مناطق کمتر برخوردار در شهرستان وجود دارد، افزود: ما نمی‌توانیم در شهری زندگی کنیم که بخشی از مردم در حاشیه شهر دچار مشکلات اساسی باشند یکی از وظایف اصلی فرماندار این است که به حاشیه‌نشین‌ها توجه داشته باشد، زیبنده مرکز استان نیست که ناهنجاری‌ها در حاشیه شهر وجود داشته باشد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه آسیب‌های اجتماعی متعددی در استان مواجه هستیم، گفت: این آسیب‌ها نباید در مدیریت کلان دور بماند، جذب سرمایه‌گذار و سیاست‌های تشویقی نسبت به بهسازی و مرمت بافت‌های فرسوده و حفظ  بناهای تاریخی جز وظایف فرماندار استان است.

وی ادامه داد: باید با بررسی دقیق زمینه هرگونه فساد اداری در مرکز استان شناسایی و با جدیت و قاطعیت با آن مشکل برخورد شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.