پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فردا آخرین نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری برگزار می شود

0

حجت الاسلام تیموری یانسری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: فردا 5 مهر 1398  آخرین نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام یوسفعلی تیموری یانسری  برگزار می شود.

حجت الاسلام تیموری در مورد دلیل این تصمیم گفت: به علت بیماری خودم و همسرم تقاضای بازنشستگی کرده ام و ستاد ائمه جمعه کشور هم با تقاضای بازنشستگی بنده موافقت کرده است.

حجت الاسلام تیموری یانسری که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۱ به امام جمعه بخش چهاردانگه  منصوب شد و در این تاریخ اولین نماز جمعه بخش را بعد از ۲۳ سال وقفه با استقبال گسترده اقشار مختلف اقامه کرد.

حجت السلام تیموری در این مدت  حضور خود در بخش چهاردانگه، خدمات، زحمات و اقدامات موثری  انجام داد که از جمله مهمترین آن ساخت بنای ساختمان مسکونی و دفتر امام جمعه در شهر کیاسر می باشد.

همچنین با برگزاری جشن های مختلف در اعیاد به ویژه در عید غدیر ، میلاد حضرت رسول و… در شهر کیاسر، بیان مشکلات و مطرح کردن آن در جلسات شهرستانی، استانی و کشوری و بازگو کردن مشکلات مردم در تریبون نماز جمعه خدمات زیادی برای بخش چهاردانگه در این در این ۷ سال انجام داده است.

پایگاه خبری چهاردانگه از مردم فهیم بخش درخواست می کند همانگونه در ۶ بهمن ۱۳۹۱ استقبال باشکوهی از ایشان به عمل آوردند در آخرین نماز جمعه ایشان با حضور گسترده خود، بدرقه ماندگاری  از یکی از خادمان خود به عمل آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.