پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات حذف نقاط حادثه خیز محور ساری – کیاسر آغاز شد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات حذف نقاط حادثه خیز محور ساری – کیاسر با اعتبارات ملی خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، محمد دامادی در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وجود سه پیچ خطرناک جاده چهاردانگه، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات برداشت پیچ کلاج خسه که به نوعی پیچ مرگ نامیده می‌شود، آغاز شده است.

 

وی افزود: پیچ کلاج‌خسه که به‌عنوان خطرناک‌ترین پیچ در این محور محسوب می‌شد، مجوز برداشت آن گرفته و تا پایان تابستان عملیات برداشت آن انجام خواهد شد.

 

دامادی گفت: متاسفانه جاده ساری –کیاسر به  جاده مرگ در استان معروف شده و بنده در کمیسیون عمران مجلس تلاش کرده ام تا این معضل بزرگ را در مرکز مازندران برطرف کنم.

 

وی با بیان اینکه  تعریض و چهار خطه کردن محور ساری به تاکام توسط پیمانکار در حال ساخت است، افزود: خوشبختانه عملیات برداشت پیچ کلاج خسه در محور ساری به کیاسر برای تامین مصالح مورد فاز نخست پروژه ساری به تاکام آغاز شده است.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه عملیات ساخت فاز نخست پروژه ساری به تاکام با سرعت مطلوبی در حال اجرایی است، افزود: برای اجرای فاز نخست این پروژه حدود 19 میلیارد و 400 میلیون تامین اعتبار شده است.

 

دامادی از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت زیرگذر در ورودی روستای سنگ‌تراشان در جاده ساری به تاکام خبر داد و گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن جاده ساری به تاکام و تصادفات صورت گرفته در این محور ساخت این زیرگذر از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران، از بهره‌برداری از زیرگذر سی‌کوه تپه ساری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به استقرار ایستگاه سی‌ان‌جی و ورودی روستای تنگه‌لته این مسیر از نقاط بسیار پرخطر بوده که امیدواریم با بازگشایی این پروژه مشکلات  ترافیکی در این محور برطرف شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.