پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عملیات اجرایی ساخت پایگاه اورژانس محور ساری به کیاسر آغاز می‌شود

رئیس اورژانس مازندران گفت: در صورت تخصیص اعتبار 160 میلیون تومانی که در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد عملیات اجرایی ساخت پایگاه اورژانس محور ساری به کیاسر آغاز می‌شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، فرهاد مصدری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از تخصیص اعتبار برای احداث پایگاه اورژانس در محور ساری به کیاسر خبر داد.

 

وی تصریح کرد: احداث پایگاه ساری به کیاسر به دلیل بار تصادفات زیاد در این مسیر و دوری دیگر پایگاه این منطقه بسیار ضروری بود.

 

رئیس اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: برای ایجاد پایگاه اورژانس در مسیر ساری به تاکام در حدفاصل روستای کرسام زمینی به مساحت 200 متر در نظر گرفته شد.

 

این مسئول بیان داشت: با توجه به نیاز منطقه و بار ترافیکی که در حال حاضر و در آینده در این مسیر ایجاد می‌شود پیشنهاد احداث پد فرود بالگرد نیز مطرح شد که این اقدام مورد توافق مسئولان شهر ساری نیز قرار گرفت.

 

مصدری گفت: برای ایجاد پد فرود بالگرد 200 متر زمین اضافه نیاز است که مسئولان اجرای با قرار دادن زمین اضافه‌تر به صورت اولیه موافقت کردند.

 

وی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه نیاز به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: فرماندار ساری نیز قول داد که 160 میلیون تومان از اعتباری که در اختیار نمایندگان مجلس است را به اجرای این پروژه اختصاص دهد.

 

رئیس اورژانس مازندران در پایان گفت: در صورت تامین اعتبار اولیه این پروژه توسط فرماندار ساری عملیات اجرایی اورژانس در این منطقه در دستور کار قرار می‎گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.