پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عزم جزم قرارگاه رمضان برای دستگیری از نیازمندان/ چراغی که روشن است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس، مازندران – اجتماعی: قصه ورود دانشجویان بسیجی مازندران به عرصه‌های کمک‌رسانی، متعلق به دیروز و امروز نیست و این بسیجیان با اراده پولادین خود سالهاست که در صحنه حاضرند؛ اما حالا در آستانه ماه مهمانی بزرگ خدا، گاه دیگری است؛ گاه ایثار و انفاق و کمک به نیازمندان.

دانشجویان بسیجی مازندران این بار آمدند تا بگویند: حالا که رنج‌های مختلفی با شیوع کرونا حاکم شده است و نیازمندانی از قبل نیازمندتر و در رنج بیشتری قرار دارند؛ باید با کمک هم رنج‌ها را تحمل و از ان عبور کنیم؛ چرا که این رنج‌ها باعث می شود انسان بهتری شویم.

این روزها با ورود ویروس کرونا، کلاس‌های درس تعطیل شد؛ اما کلاس اخلاق مداری و درس ایمان و انفاق برای این دانشجویان تعطیلی بردار نیست و مجاهدانه در میدان حاضرند.

با ورود ویروس کرونا خیلی‌ها وارد عمل شدند و آستین‌های همت را بالا زدند و اکنون در آستانه ماه مبارک رمضان، دانشجویان بسیجی مازندران با عزم جزم وارد میدان شدند تا با اجرای طرح قرارگاه رمضان؛ امید را به خانوارهای نیازمند تزریق کنند.

دبیر اجرایی طرح ” قرارگاه رمضان ” بسیج دانشجویی مازندران، در باره این طرح که برای اولین بار به همت بسیج دانشجویی مازندران اجرا می‌شود؛ می‌گوید: این طرح در قالب اطعام‌دهی، توزیع بسته‌های معیشتی و در گام بعدی پرداخت بدهی افراد نیازمند در دستور کار است و اولویت کار ما اطعام‌دهی در ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداست.

علیرضا ابراهیم‌پور به خبرنگار فارس گفت: براساس برنامه‌ریزی مقرر شده است که توزیع یک وعده غذای گرم در دستور کار افراد در این قرارگاه باشد؛ اما می‌توانیم با کمک خیران و بسیج محلات، این طرح را در قالب توزیع سحری هم در دستور کار قرار دهیم.

وی اظهار کرد: این طرح با توجه به فرمایشات رهبری و با هدف کمک و دستگیری از رمضان برگزار و همچنان که از نامش پیداست در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود؛ اما مقدمات کار از هم اکنون  فراهم شده است و گروه جهادی قرارگاه رمضان؛ با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این طرح است.

دبیر اجرایی طرح ” قرارگاه رمضان ” بسیج دانشجویی مازندران افزود: با اجرای این طرح، هر شب به همت اعضای طرح ” قرارگاه رمضان ” بسیج دانشجویی مازندران، افطاری گرم در بین نیازمندان ساروی توزیع می‌شود.

ابراهیم‌پور گفت: دانشجویان بسیجی مازندران که در همه صحنه‌ها همواره پیش‌قدم بوده و به یاری نیازمندان پرداخته‌ و بازویی توانا برای مسئولان بوده‌اند، این بار هم برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، خستگی‌ناپذیر و بلند همت وارد عمل شدند؛ تا همه با هم در این ماه خوبی‌ها با دستگیری از نیازمندان، مهمانان خوبی برای خدا باشیم.

 /86002/ع/ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.