پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه در جمع ده بازیکن برتر تاریخ پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد 219 رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که با حضور در دربی به 218 مسابقه محمد مایلی‌کهن رسیده بود، با قرار گرفتن در ترکیب بازی با پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر، از او گذشت و حالا با 219 مسابقه رسمی برای پرسپولیس در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه از این حیث قرار گرفت.

کمال کامیابی‌نیا هم که با حضور در ترکیب این مسابقه به 223 بازی فرشاد پیوس رسید و با یک بازی دیگر در مکان هشتم این جدول قرار خواهد گرفت.

سیدجلال حسینی با 261 بازی، افشین پیروانی با 255 مسابقه و کریم باقری با 231 بازی، سه عضو دیگر از ترکیب فعلی تیم هستند که در جمع ده فوتبالیست برتر باشگاه از جهت بازی برای پرسپولیس قرار دارند.

در دربی این انتظار می‌رفت که مهدی عبدی یا حامد پاکدل، بازی را شروع کنند اما این امید عالیشاه بود که جلوتر از همه هافبک‌های پرسپولیس به میدان رفت. البته او مهاجم نوک نبود و جلوتر از دو هافبک دفاعی و سه هافبک بازی ساز پرسپولیس بازی می‌کرد و تازه سروش رفیعی هم در ترکیب نبود که بار تهاجمی تیم را بالاتر ببرد. اما او و سیامک نعمتی را هم زیر نظر داشت تا بدانیم پرسپولیس در این خط از چه ثروتی بهره می‌برد.

شش پرسپولیس در دربی با عالیشاه و ترابی به عنوان بازیکنان رأس، وحید امیری و سعید صادقی به عنوان دو هافبک چپ و راست و سرلک و کامیابی‌نیا در قامت دو هافبک دفاعی، به نمایش گذاشته شد. در حالی که سرلک بازیسازتر و کامیابی‌نیا وظایف دفاعی را برعهده داشت.

نکته مهم نمایش فوق‌العاده وحید امیری و مهدی ترابی، بازی خوب و سر بالای عالیشاه تا زمانی که در زمین بود و همچنین توفیق سعید صادقی در بازیسازی از جناح راست، اگرچه او با تغییرات ساپینتو، آرام آرام از بازی خارج شد. با این حال اگر پرسپولیس حریف ضعیفتر از استقلال را در پیش داشته باشد، احتمالا این تعداد هافبک پا به توپ و تکنیکی می‌توانند عرصه را بر هر حریفی تنگ کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.