پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ظرفیت‌های طبیعی مازندران موجب تقویت شرکتهای دانش‌بنیان می‌شود

0

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: مازندران ظرفیت‌های طبیعی بسیاری دارد که موجب تقویت شرکتهای دانش‌بنیان در این استان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از مرکز رشد واحدهای فناوری نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باعث خرسندی است که فرصت سفر به غرب مازندران پیش آمد، چون همواره سفرها به مراکز استان‌ها انجام می‌شد و کمتر به بخش دیگری صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه مازندران به لحاظ نیروی انسانی فوق‌العاده است، تصریح کرد: این استان از لحاظ ظرفیت‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری بسیار مهم بوده و این جاذبه‌های ذاتی مهم در استان می‌تواند باعث تقویت شرکتهای دانش‌بنیان شود.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: اینکه نیروی انسانی مازندران در همین استان باقی بمانند و به سایر استان‌های مجاور مهاجرت نکنند، مورد تاکید است.

ستاری با تاکید بر اینکه در این سفر اتفاقات خوبی روی خواهد داد و ره‌آورد قابل توجهی خواهد داشت، تصریح کرد: توسعه رشد و نوآوری و توسعه پارک علم و فناوری مازندران بسیار مهم است و بازدیدهای امروز در راستای تقویت و بهبود وضعیت شرکت‌های دانش بنیان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فضای فعلی مرکز رشد نوشهر شایسته بچه‌های فناور این شهر نیست، افزود: با استاندار مازندران و نماینده مجلس تصمیماتی در خصوص بهبود وضعیت فضای نوشهر گرفته خواهد شد تا در شان آن‌ها باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به بهبود چهار پله‌ای شاخص نوآوری کشور طی چندماه اخیر، گفت: با وجود وضعیت اقتصادی نامناسب کشور این شاخص چه به لحاظ تعداد شرکت‌ها و چه فروش شرکت‌ها بهبود یافته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.