پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در طی بامداد امروز طوفان به برخی روستاهای چهاردانگه خسارت وارد کرد

بخشدار چهاردانگه گفت: بامداد امروز در چهاردانگه رگبار، طوفان و بارندگی شدید شروع به باریدن کرد و به برخی روستاهای این بخش و همچنین به تعدادی از واحد های مسکونی، راه های روستایی و زمین های کشاورزی و باغات سیفی جات این بخش خسارت هایی را وارد کرد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، در طی بامداد امروز جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ وقوع طوفان شدید همراه با بارندگی به برخی روستاهای بخش چهاردانگه خسارت وارد کرد.

 

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در این رابطه گفت: بامداد امروز در چهاردانگه رگبار، طوفان و بارندگی شدید شروع به باریدن کرد و به برخی روستاهای این بخش و همچنین به تعدادی از واحد های مسکونی، راه های روستایی و زمین های کشاورزی و باغات صیفی جات این بخش خسارت هایی را وارد کرد.

 

امینی در ادامه گفت: در پی این طوفان به برخی سقف های منازل مسکونی و دامداری های روستاهای قادیکلا، ادروتوسه و چالو  خسارت وارد شده که همچنان در حال بررسی وضعیت و برآورد خسارت ها هستیم.

 

بخشدار چهاردانگه در ادامه در مورد دیگر روستاهای خسارت دیده گفت: همچنین مسیر جاده روستایی سعیدآباد تا بندبن در منطقه نرماب دوسر در پی این طوفان و شکستن برخی درخت ها و افتادن بر روی جاده بسته شده بود که با همانگی های لازم چند دستگاه لودر در حال پاکسازی و بازگشایی این مسیر روستایی هستند. گزارش ها حاکی است که عمده خسارت در منطقه ی نرماب دوسر مربوط به جاده روستایی بوده و فقط یک مورد افتادن و شکستن درخت بر روی یک دامداری در روستای تیله بن گزارش شده است.

 

امینی کیاسری ادامه داد: مسیر روستایی سادات محله، کارنام و مزده هم در اثر طوفان با شکستن برخی درخت ها و قرار گرفتن در مسیر جاده موجب بسته شدن جاده شده که هماهنگی منابع طبیعی و نکا چوب صورت گرفت و این مسیر اکنون باز بوده و مشکلی در این مورد نیست.

 

بخشدار چهاردانگه با اعلام این که عمده خسارت این طوفان متوجه سه روستای قادیکلا و ادروتوسه و چالو بوده گفت: این طوفان و خسارت آن بیشتر به دلیل باد شدید بوده و خوشبختانه سیل اتفاق نیفتاده است. در ضمن این طوفان به برخی از زمین های کشاورزی و شالیزارها و باغات صیفی جات و میوه روستاهای بالادست کیاسر خسارت وارد کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.