پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح بزرگ زیرگذر در ساری اجرا می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجبی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه شورای شهر با بیان اینکه عملکرد شهرداری ساری کاملاً شفاف است، افزود: از معاونت اداری مالی و حراست خواستم تمامی اسناد پرداختی‌ها به پیمانکاران و طلبکاران را علاوه بر شورا به نهادهای امنیتی و نظارتی هم ارسال کنند و با شفافیت کامل گزارش عملکرد خواهیم داد.

رجبی از جلسه اش با وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: در این جلسه وزیر محترم قول دادند تا در اسرع وقت طی جلسه‌ای با مدیران تأمین اجتماعی، مشکلات بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مربوط به بیمه کارکنان شهرداری ساری حل شود.

شهردار ساری به برگزاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و امور دارایی اشاره و تصریح کرد: در این جلسه نیز وزیر قول‌هایی در خصوص موضوعات مالیاتی و همچنین اعطای اوراق به شهرداری ساری داده است که با محقق شدن آنها بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این روزها بیش از پیش حضور میدانی و عملیاتی در پروژه‌ها دارد و با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های درون سازمانی خود به خدمت رسانی مشغول است، گفت: امروز کارکنان سازمان عمران در دو شیفت کاری مشغول کار در پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب هستند.

رجبی در پاسخ به پرسش برخی اعضا شورا در خصوص عدم آسفالت معابر شهری در روزهای اخیر، گفت: شهرداری ساری با استفاده از توان و ظرفیت داخلی آمادگی آسفالت تمام معابر اصلی شهر را داشته و دارد اما ستاد ملی کرونا به دلیل رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان از این اقدام فعلاً جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به روند مناسب پیشرفت احداث نیروگاه زباله سوز ساری گفت: در یک سال گذشته بارها شاهد کم کاری و قصور در جمع آوری زباله‌ها از سوی مجریان امر بودیم؛ اما امروز شهرداری ساری تعداد ۲۲ دستگاه مخصوص حمل زباله خریداری کرده و پس از تحویل به سازمان مدیریت پسماند، به زودی شروع به کار خواهند کرد.

شهردار ساری در توضیح فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی بیان داشت: بالغ بر ۲۰۰ پروژه که در حال کار و یا به اتمام رسیده بود، متأسفانه قرارداد نداشته است که یکی از مهمترین اقدامات معاونت فنی و عمرانی در ماه‌های اخیر ساماندهی این موضوع بوده است.

رجبی با بیان اینکه شهرداران مناطق ساری در امورات جاری با رعایت چارچوب‌ها و ضوابط قانونی جهت تصمیم گیری و اقدام اختیار تام دارند، گفت: موافق اختصاص درصدی از درآمدهای شهرداری‌های مناطق به خودشان هستم.

وی از ورود دو سرمایه گذار بزرگ به ساری خبر داد و گفت: قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور این دو سرمایه گذار و مدیران ارشد استان در استانداری برگزار شود که از جمله دستاورهای آن ادامه با قدرت فاز دوم بوستان ملل خواهد بود.

شهردار مرکز مازندران در پایان از ارائه طرح بزرگ زیرگذر ساری که از میادین اصلی شهر عبور می‌کند توسط سرمایه گذار خبر داد و افزود: این طرح با ارزش اعتباری ۱,۵۰۰ میلیارد تومان با تأیید و تصویب شورای اسلامی شهر در مرکز استان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4901334
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.