پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکل ضعف ولتاژ برق بالاده برطرف شد

با نصب یک دستگاه ترانس 50 آمپر در بالاده، مشکل ضعف ولتاژ برق این روستا برطرف شد.

2

 

آقای میرزاجانی مدیر اداره برق چهاردانگه در گفت و گو با پایگاه خبری چهاردانگه ساری با بیان این خبر افزود: پس از انتقال مشکل برق از سوی شورای اسلامی روستای بالاده به این اداره و با بررسی های فنی و کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که از نظر فنی یک ترانس 100 آمپر برای 450 خانوار به خصوص در آخر هفته ها که پیک مصرف می باشد، جوابگو نبوده و نیاز به افزودن یک ترانس کمکی دیگر می باشد. لذا با مساعدت و پیگیری آقایان مهندس طالبیان مدیر محترم برق جنوب شهرستان ساری و مهندس جعفری مدیر محترم توزیع برق استان مازندران، یک ترانس 50 آمپری برای نصب در بالاده تهیه گردید و پس از ساخت سکو و آماده نمودن امکانات و وسایل فنی، این ترانس  عصر امروز (10 شهریور 1393) در نزدیکی گلزار بالاده نصب شد.

 

مدیر اداره برق چهاردانگه در ادامه افزود: با نصب این ترانس مشکل برق بالاده برطرف شده و در صورت اضافه شدن تعداد مشترکین بیشتر نیز جوابگو خواهد بود.

 

وی هم چنین افزود: در آینده بر روی این سکو امکان نصب ترانس 100 و 200 آمپر نیز وجود دارد و به زودی با تهیه 100 کیلو سیم، سیستم کابل کشی بالاده از دو رشته به سه یا چهار رشته ارتقاء داده می شود.

 

Baladeh-Shab-5

عکس: آقای کمیل قاسم پور (سایت سادوای بالاده)

2 نظرات
  1. اسماعیل توبه بالادهی می گوید

    اینجانب از مهندس بسیجی و ولایتمدار آقای میرزاجانی رییس اداره برق چهاردانگه کمال قدردانی را دارم. بنده از نزدیک در جریان این پروژه بودم كه چقدر پیگیر مشکلات برق روستامون بودند و چندین بار مسولین شهرستانی و استانی را به روستا آوردند تا مشکل برق با عنایت خداوند و آقا امام زمان بر طرف گردید و در همین راستا از مهندس جعفری مدیر توزیع استان و مهندس طالبیان مدیر برق جنوب شهرستان ساری و مهندس دهنبدی کمال تشکر قدردانی را دارم. انشاا… خداوند حافظ و نگهدار تمام مدیران زحمتکش برق استان به خصوص مهندسان جعفری و طالبیان و میرزاجانی باشد.

  2. رضا می گوید

    با تشکر از زحمات اقای میرزا جانی محبت کنند این جاده پر پیج وخم روستای کنیم را برق کشی بفرمایند واقعا تردد در شب مشکل است و با غروب افتاب ارتباط محل با بیرون قطع میشود که نیاز ضروری برای کاشتن تیر برق و حل این معضل را داریم با تشکر از زحمات ایشان و پرسنل خدوم اداره برق کیاسر خداوند خیرتان بدهد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.