پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مصدومیت شدید مقابل قائمشهری‌ها/عالیشاه از فردا استارت می زند

کاپیتان چهاردانگه ای پرسپولیس در دیدار برابر حریف قائمشهرى روى تکل حریف به شدت مصدوم و از زمین خارج شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از “ورزش سه”، در حالى که دیدار دو تیم پرسپولیس برابر همنام قائمشهرى با تک گل انصارى در جریان است، امید عالیشاه در دقیقه ٣٠ روى تکل بازیکن حریف مصدوم شد و از زمین خارج شد.

 

کادر پزشکى پرسپولیس بعد از اینکه دقایقى کارهاى پزشکى روى پاى چپ این بازیکن را در خارج از زمین انجام دادند، در ادامه به برانکو اعلام کردند این بازیکن را تعویض کند و شرایط ادامه بازى را ندارد. جالب اینکه با گذشت ١٠ دقیقه از این ماجرا و خارج شدن عالیشاه، برانکو بازیکنى را جانشین وى نکرده است.

 

عالیشاه با کمک پزشکان و مسئول تدارکات تیم پرسپولیس لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد تا خیلی ها نسبت به شرایط او برای بازی آینده ابراز نگرانی کنند. اگرچه وضعیت نهایی مصدومیت عالیشاه مشخص نیست و باید صبر کرد و دید در MRI چه چیزی نشان داده می شود.

 

هافبک جوان سرخپوشان که در دیدار روز گذشته دچار مصدومیت شده بود، با پیگیری مراحل درمانی‌اش از فردا به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

او با یخ درمانی موفق شد ورم و کوفتگی ناشی از این مصدومیت را کاهش دهد و بعد از تمرینات اختصاصی امروزش، با نظر کادرپزشکی می‌تواند از فردا در تمرین گروهی حضور یابد.

عالیشاه در این رابطه گفت: مشکل خاصی نیست و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید کارم را از فردا با تیم آغاز خواهم کرد.

 

عالیشاه که به دلیل ضربه بازیکن حریف از زمین خارج شد و تحت نظر کادرپزشکى قرار گرفت. عالیشاه که دچار کوفتگى و ورم در پاى چپ خود شده بود، با نظر کادرپزشکى امشب یخ درمانى خواهد کرد تا وضعیت او براى حضور در تمرین فردا مشخص شود. با این حال گفته مى شود مشکل او چندان جدى نیست و با کم شدن ورم ناشى از این مصدومیت مى تواند در تمرین فردا حضور یابد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.