پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شعار مازندران پاک به کجا رسید؟

0

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: حساس کردن مردم مازندران نسبت به معضلات پسماند نیازمند یک کار فرهنگی است.

مجید حسین‌زادگان در حاشیه افتتاح نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار مازندران پاک که در ابتدای حضور خود به عنوان استاندار این استان آن را مطرح کرده بود، اظهار کرد: برخی از مشکلات مازندران در خصوص پسماند حل شده است و در بحث طرح مازندران پاک نیز فرمانداران و بخشداران باید توجه ویژه‌ای به این طرح داشته باشند.

وی با بیان اینکه حساس کردن مردم مازندران نسبت به معضلات پسماند نیازمند یک کار فرهنگی در سطح استان است، تصریح کرد: از طریق رسانه، صدا و سیما، آموزش و پرورش و سمن‌های زیست محیطی می‌توان در اجرای این طرح موفق‌تر بود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم این استان دارای شان و حرمت بالایی بوده‌اند و مازندران تحمل زباله بیش از اندازه را ندارد بنابراین این امر نیازمند کار فرهنگی است.

حسین‌زادگان گفت: گردشگران که به عنوان مهمان به این استان سفر دارند باید این موضوع را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ساماندهی سواحل و مجموعه ذی‌ربط باید یک مازندران پاک را تشکیل دهند، افزود: این موضوع بحث فراموش شده‌ای نیست و دائما در حال اجرا و پیگیری است.

استاندار مازندران یادآور شد: اجرای طرح مازندران پاک یعنی حساس کردن صدا و سیما و رسانه‌ها در بخش فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم در سطح استان تا به اجرا شدن هر چه بهتر این طرح کمک کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.