پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرایط فوق العاده حساسی را در مبارزه با کرونا در پیش داریم

فرماندار مرکز استان مازندران:

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان برگزار شد. ‎

0

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری با تاکید بر اینکه دورهمی‌ها، ماسک نزدن و عدم رعایت فاصله اجتماعی از بارزترین نمونه های رفتار پر خطر در سطح جامعه است، گفت: تلاش و اهتمام ستاد کرونا شهرستان این است که بتوانیم با ایجاد ظرفیت، وضعیت موجود کرونا را بهبود ببخشیم، شرایط فوق العاده حساسی را در مبارزه با کرونا در پیش داریم که با همکاری و همبستگی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم از روند شیوع در شهرستان جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه سرعت شیوع و انتقال ویروس کرونا در پیک پنجم به مراتب بیشتر از دوره‌های قبل است و با تاکید بر ضرورت عدم عادی‌انگاری شرایط توسط مردم، گفت: مردم با رعایت مسایل بهداشتی و به خصوص ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یاری‌رسان کادر درمان باشند تا این شرایط سخت را به سلامت از سر بگذرانیم و حتی الامکان از ابتلا و خدای ناکرده فوت همشهریانمان بکاهیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که  اصناف بیشترین آسیب را از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا متحمل شدند، افزود:  بازار و اصناف نقش بسزایی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس دارد. صنوف ضروری و غیرضروری از طریق رسانه‌ها اعلام شده است؛ بر این اساس حوزه بازرسی اصناف و اماکن باید نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند تا نیاز به برخوردهای قهری نباشد.

رضایی با اشاره به تعطیلی تمامی تفرجگاه‌‌ها، بوستان‌ها، پارک‌ها، مراکز گردشگری، تفریحی و طرح‌های سالم‌سازی دریا، اظهار کرد: بخشداری‌ها موظف شده‌اند تا روستاهایی را که موارد ابتلا به بیماری بیش از حد اعلام شده است به حالت قرنطینه در آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.