پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شجاعی کیاسری: پیشنهاد مشاور وزارت کشور را پذیرفتم

قرار است، بنابر پیشنهادی که ارائه شده، فعالیتم را به‌عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور در تهران آغاز کنم.

5

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اتمام دوره نمایندگی‌اش، از پذیرش شغل مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور خبر داد.

او گفت: اخیراً در پی اتمام دوره نمایندگی‌ام در مجلس نهم و باتوجه به مسائلی که در انتخابات مجلس دهم شاهد بودیم، پذیرش پست مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور ازسوی عبدالرضا رحمانی‌فضلی به بنده پیشنهاد شد که به این پیشنهاد، پاسخ مثبت دادم.

نماینده پیشین مردم ساری در مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا محل خدمت او به‌عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور، استان مازندران خواهد بود، گفت: قرار است، بنابر پیشنهادی که ارائه شده، فعالیتم را به‌عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور در تهران آغاز کنم.

او همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره شکایت سازمان صداوسیما از او در دوران نمایندگی‌اش در مجلس، اعلام کرد: گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس، این شکایت و دلائل مطرح‌شده را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که آن‌چه بنده بیان کرده‌بودم، در راستای وظیفه نمایندگی‌ و عضویتم در شورای نظات بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس بوده است و بنابر این، ماجرای این شکایت منتفی شد.

شجاعی کیاسری درپایان و در واکنش به این‌که آیا قصد ندارد راساً به دلیل اتهام‌هایی که ازسوی صداوسیما به او وارد شده، از این سازمان شکایت کند، خاطرنشان کرد: مسئله مربوط به گذشته است و درحال حاضر، دلیلی برای پیگیری مجدد آن احساس نمی‌کنم و درواقع این پرونده به‌طور کامل منتفی شده‌است.

5 نظرات
  1. بهادرنوکنده می گوید

    باسلام و ارزوی قبولی عبادات
    جناب اقای دکتر شجاعی عزیز افتخار چهاردانگه قطعا مجموعه وزارت کشور برد بزرگی کردند از انتخاب جنابعالی زیرا تجربه و پیشینه جنابعالی در بحث فرهنگی درخشان و ستودنی است بنده به نوبه خودم تبریک ویژه ای به جناب اقای رحمانی میگوییم بابت این انتخاب اگاهانه برای جنابعالی هم توفیق روزافزون و عاقبت بخیری ارزومندم.
    ارادتمند نوکنده بهادر

  2. شهروند می گوید

    جناب اقای دکتر در حوزه فرهنگی سواحل استان ورود پیدا کنید که از نظر فرهنگی دچار مشکل هستیم.راستی قرار بود رئیس ثبت اسناد کشور انتخاب بشه

  3. علی می گوید

    انشالله که مثل دوران نمایندگی همانطور که برای ساری و چهاردانگه منشاء خیر بود برای کل کشور هم منشاء خیر باشد!!!!!!!!!!!

  4. نوده می گوید

    با سلام جناب دکتر قبل این هم مشاور فرهنگی مجلس دوره قبل هم بودن حتی در اخبار اعلام کردند که این دوره هیچ یک از نمایندگان کاندیدا کمسیون فرهنگی مجلس نشدن و همه مسولین گرایش در کمسیون امور خارجه و کمسیون اقتصاد کاندیدا شدن که بیشتر بخاطر سفر خارج رفتن و دور دنیا گشتنه از اسم مشاور فرهنگی پیداست که ی چیزی تو مایه معلم پرورشی دهه شصتی دوران مدرسه خودمون بود بیشتر مسول هماهنگی وجلسات و ……

    1. علی می گوید

      سلام- دمت گرم- حقیقت رو گفتی-

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.