پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شجاعی کیاسری: “شکایت صدا و سیما باید در گینس ثبت شود”

عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره‌ شکایت این سازمان از او توضیحاتی داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سید رمضان شجاعی کیاسری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس گفت که شکایت صدا و سیما جزو شکایت‌هایی است که باید درگینس ثبت شود.

او همچنین ضمن ابراز بی اطلاعی از محتوای شکایت سازمان صدا و سیما گفت: من از این مساله خبر ندارم مگر این که به دادگاه بروم و بدانم که محتوای این شکایت چیست؟

او درادامه توضیح داد: روزنامه ایران مطلبی از من درباره‌ی دوگانگی صدا و سیما راجع به برجام مطرح کرده بود. آقا تاکید کردند که جامعه دو قطبی نشود. من هم مصاحبه کردم که صدا و سیما نباید زمینه‌های این دوگانه سازی را فراهم کند.

شجاعی کیاسری افزود:‌ بعد از این که آقا در ۹ ماده الزامات خود رامطرح کردند ، صدا وسیما در یک برنامه از آقای زاکانی و در برنامه جداگانه‌ای از آقای عراقچی دعوت کرد که این دو هر یکدیگر را زیر سوال بردند. من گفتم بعد از فرمایشات آقا صدا و سیما باید هر دو را در یک برنامه دعوت می‌کرد تا صحبت‌های یکدیگر را کامل کنند و خروجی نیز این باشد که همه چیز تمام شود، صدا و سیما با این برنامه‌های جداگانه انگار دوباره نقطه از سر خط شروع کرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی درباره‌ی این که اقدام صدا و سیما می‌تواند برای ممانعت از تشکیل هیات بازرسی در شورای نظارت و سازمان صدا و سیما باشد گفت: احتمال دارد که این هیات بازرسی تشکیل شود اما باید اول به تصویب برسد، این اقدام فرار رو به جلو است که باید بررسی بیشتری بشود/.ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.