کد خبر:18372
پ
shojaei.kiasari.ahmad

سیداحمد شجاعی رسما وارد میدان رقابت انتخابات مجلس شد

سیداحمد شجاعی کیاسری برای کاندیداتوری در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.

 

سیداحمد شجاعی برای کاندیداتوری در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.

 

shojaei.kiasari.ahmad

 

به  گزارش اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سیداحمد شجاعی فرزند ارشد مرحوم آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود به عنوان کاندیدا از شهرستان ساری و میاندرود حضور خواهد یافت.

 

سیداحمد شجاعی متولد 1346 و اقتصاددان می باشد. شعار انتخاباتی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را «بومی سازی اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان ساری و میاندرود» اعلام نمود.

 

سیداحمد شجاعی در راستای اهداف پدرشان (مرحوم آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری) به مردم، در این دوره از انتخابات شرکت خواهند کرد. مرحوم آیت الله شجاعی کیاسری در  دوره های دوم، سوم، چهارم و هفتم نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بودند.

 

دیدگاه کاربران 30 دیدگاه
  • موسوی 9 اردیبهشت 1394 / 2:00

    خبر خوشحال کننده ایست امیدوارم ایشان همچون پدرشان خدمت گزار مردم باشند

    • یکی 13 اردیبهشت 1394 / 20:41

      آقا یا خانم موسوی من فکر نکنم شما سالی یه بار در جاده ساری به سمنان البته تا تلمادره که در حریم مازندران قرار داره رفت و آمد داشته باشید که با شنیدن این خبر اینقدر خوشحال شدید! اگه میشه اسم کاملتون رو بگید تا بگم چرا اینقدر خوشحال شدید؟

    • موسوی 13 اردیبهشت 1394 / 23:04

      من سید علی موسوی هستم
      شما اسم کاملتون رو بگید تا من هم بگویم چرا ناراحت هستید

  • علی‌سلیمانی‌کیاسری 9 اردیبهشت 1394 / 5:44

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    سلام سید احمد عزیز!
    إن‌شاءاللّٰه موفق باشی…

  • کاربر 9 اردیبهشت 1394 / 7:57

    حرص نان و حرص آز
    بَرد او را که نَبوَد اهل نماز

    • موسوی 12 اردیبهشت 1394 / 8:30

      کاربر ناشناخته
      نظرات …. می دهید
      اگر منظور از نظرتان آقای شجاعی بود خدمتتان عرض کنم ایشان در خانواده ای مذهبی به دنیا آمدند
      پدر ایشان و پدربزرگ ایشان هر دو عالم و روحانی بودند و درضمن مرحوم شجاعی مجتهد بودند
      ایشان هم متدین و اهل دین و قران هستند
      خواهشمندم صرف اینکه شاید نخواهید به ایشان رای بدهید نظرات عجیب و غریب ندهید

  • کاظم جلیل نژاد 9 اردیبهشت 1394 / 8:44

    هیچ کاری برای مردم انجام ندادند و (…) مردم را شفت گیر آورده اند. والسلام

    • موسوی 12 اردیبهشت 1394 / 8:34

      ایشان که هنوز مسءولیتی در چهاردانگه و حتی پست سیاسی ندارند که انتظار دارید برایتان کاری انجام بدهند
      در ضمن پدر مرحوم ایشان خدمات بسیار زیاد برای مردم انجام داده اند

  • چهاردانگه ای 9 اردیبهشت 1394 / 12:24

    امیدورام مانند ابوی بزرگوار در خط ولایت و امامت و معتقد به مردم باشند. معامله گر و سیاست باز نباشند. اقتصاد مقاوتی با فشار بر مردم حاصل نمیشود.
    ما با آیت الله شجاعی (ره) و آرمان های او که جز آرمان های اسلام و انقلاب نبود تا همیشه در بیعتیم. تا زمانی که ایشان نیز در خط انقلاب و اسلام باشد تحت حمایت چهاردانگه ای هاست.

  • اتابک 9 اردیبهشت 1394 / 14:14

    بادرود. خدایاتلخ میبینم سرانجام جوان هارا.زمانه سرمه می سایدشکست استخوانهارا. وای برما وای

  • مصطفی 9 اردیبهشت 1394 / 16:25

    بهتر است زندگی نامه ی ایشان منتشر شود چرا که ایشان شناخته شده نیستند.
    درود بر آن سید مبارز و انقلابی که سخنرانی های کوبنده اش از یاد ها نمی رود
    درود بر آن سید پاک دست
    خدا را شکر که يادگارش آمد تا راه پدر را ادامه دهد
    خوش امدي دلاور

    • موسوی 12 اردیبهشت 1394 / 8:36

      نمی دانم چرا دوستان به نظر شما نمره منفی دادند ولی شاید به خاطر اینکه گفته اید شناخته شده نیستند
      همین بس که فرزند آیت الله شجاعی است
      نمایندگانی بسیار هستند که شناخته شده نبودند ولی پدرشان سرشناس بود
      فرزند شهید مطهری از جمله این افراد بود

  • یک دوست 9 اردیبهشت 1394 / 17:17

    امیدوارم که توفیق خدمتگذاری مردم را پیدا کنی و برای منطقه(چهاردانگه) گامهای بزرگی برداری

    • موسوی 12 اردیبهشت 1394 / 8:38

      ما هم به عنوان یک چهاردانگه ای امیدواریم ایشان بتوانند گام در اهداف پدرشان بردارد

  • ز کیاسری 9 اردیبهشت 1394 / 18:18

    چهاردانگه نیوز چرا نظر مرا درج نکردید من که حرف ناسزایی ننوشته بودم. باید مینوشتم ای دلاور چشم ما را روشن کردی تا کامنت من درج میشد. واقعا که……..

  • میرعمادی 9 اردیبهشت 1394 / 20:59

    امیدوارم ایشان همچون پدرشان به فکر مردم باشند پدر بزگوارشان همواره دلسوز و خادم مردم بود
    مردم مظلوم چهاردانگه فراموش نشود

  • کیاسری 10 اردیبهشت 1394 / 10:05

    به امید موفقیت سید عزیز

  • ابراهیم طالبی کیاسری 10 اردیبهشت 1394 / 10:46

    بادرود . هشهری عزیزی که به کامنت من جواب منفی دادی .اتابک. با دیدن این همه مشکلات از فقر ومحرومیت گرفته تادروغ و شعار پس عزیز من شما به وجدان خودت منفی دادی . خدایش تواین بیست سال جز بیشتر شدن محرومیت وفقر وبیکاری وچه چز دیگری نصیب مردم منطقه شده . البته شاید شما به نفعتون بشه

  • یکی 11 اردیبهشت 1394 / 21:56

    البته که اگه برای منطقه کاری انجام بدهند افتخاری برای چهاردانگه ایها ست .ولی چه دریغ که تجربه وگذشته چنین چیزی نمیگوید. باتشکر از ابراهیم صندی گل که همیشه با طرز تفکر روشن وباز مینویسی

  • اتابک 12 اردیبهشت 1394 / 10:02

    بادرود. ممنون از لطفی که به من داشتید.

  • arya 12 اردیبهشت 1394 / 21:12

    از مدیریت پایگاه بابت محافظه کار بودنش و حذف نظرات خیلی خیلی متاسفم.ایکاش مدیریت پایگاه دست بچه های کیاسر بود.مگر خدای ناکرده نظرات رکیکی بوده یا خیلی سیاسی !!!.امیدوارم از سایت شمال نیوز که الگوی شماست واز سبکش پیروی میکنید,اینرو یاد میگرفتید.

    • چهاردانگه نیوز 13 اردیبهشت 1394 / 3:16

      با سلام
      ‌فصل سوم قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران: حقوق مطبوعات
      ‌ماده 3 – مطبوعات حق دارند نظرات، انتقادات سازنده، پیشنهادها، توضیحات مردم و مسئولین را با رعایت موازین اسلامی و مصالح جامعه درج و‌به اطلاع عموم برسانند.
      ‌تبصره – انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب می‌باشد.
      دوست عزیز نظراتی که با نام و ایمیل غیر معتبر که حاوی انتقادات غیر منطقی و توهین باشد تایید نمی گردد
      سیدمحمدعلی قادری

    • arya 13 اردیبهشت 1394 / 10:56

      با سلام بازهم میگم نظرات بنده حقیقت محض بوده و هیچ توهینی به هیچکس صورت نگرفته, اگه قبول ندارید میتوانید از کاربران نظرخواهی کنید. محرومیت چهارداگه و از همه مهمتر کشته شدن دو نفر انسان در جاده ساری – کیاسر آینه تمام نما از خدمات این آقایونه.

  • شریعت نژاد کیاسری 13 اردیبهشت 1394 / 22:48

    نمیدونم چند نفر از کاربران تاثیر حضور پدر گرامی ایشان در مجلس برای کیاسر رو واقعا درک کردند؟
    بدون شک سالهای زیادی که گذشت و روز به روز بر محرومیت این مردم افزوده شد شاهد گویای این ادعاست که نداشتن نماینده کیاسری با داشتنش فرقی نمیکنه
    حالا عزیزمان خواسته راه پسر مرحوم دامادی رو در پیش بگیره . حرفی نیست
    به نظرم رو رای کیاسری ها هم حساب نکرده پس دوست کیاسری حساس نشو
    این نیز بگذرد

  • م_ابراهیمی 14 اردیبهشت 1394 / 21:25

    سلام با احترامی که برای آیت الله شجاعی و فرزند ایشان قایل هستم اما از منبع موثق شنیده‌ام که ایشان حتی یکسال سابقه کار دولتی ندارند. امیدوارم آمدن ایشان صحت نداشته باشد چون سوابق پدرش مثل ورود آقای دامادی خدشه دار میشود.

  • نیما 15 اردیبهشت 1394 / 1:18

    سلام به سلامتی همه آنهایی که آگاهند و میدانند که چه میگذرد. آمدن این و رفتن آن و آمد و شدهایی از این دست زیاداست. اما آنچه که باید دانست این است که اوایل که میشد کاری کرد برای کیاسر و منطقه که انجام نشد. حال که همه چیز به سمت خصوصی بازی رفته که سرمایه گذار پیدا نمیشود تا اینکه خطر کند. ما باید یاد بگیریم که مولف باشیم و خودمان حرکت کنیم. دوران سختی را پشت سر میگذرانیم.امیدمان باید با خدا باشد. انسانها وسیله اند. همه در هر کجا که هستند انفعال را کنار بگذارند. اما نمایندگان هم نماینده مردم باشند نه نماینده ….

  • قاسم نوده 19 اردیبهشت 1394 / 9:42

    با سلام تمام آقایانی که میخواهند نماینده بشوند از کیاسر و روستاهای اطراف شروع میکنند اما به محض اینکه رای اوردن همه چیز فراموش می کنند من حرف یکی از نمایندگان کیاسری که اولین بار میخواست وارد عرصه رقابت بشه را هیچ وقت فراموش نمیکنم که گفته بود این یک رسالتی که به دوش من نهادن من اصراری بر نماینده شدن ندارم اما چه کنم که این رسالت بر من نهاده شد……….. پس چی شد اون رسالتون .

  • ناشناس 11 آذر 1394 / 20:33

    سلام و خسته نباشید. ببخشید کسی میدونه آقای احمد شجاعی رو چطور میشه ملاقات کرد؟ آیا دفتر دارن؟ اگر کسی میدونه خواهش میکنم آدرسی چیزی بده

  • مریم 11 آذر 1394 / 20:55

    سلام کسی میدونه چه طور میشه آقای. احمد شجاعی. رو ملاقات کرد؟آیا دفتر دارند؟

    • قادری 24 آذر 1394 / 17:22

      با شماره ۰۹۱۱۸۸۹۹۱۹۹تماس بگیرید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید

ساری، مجتمع میلاد نور
09114755194