پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرپرست شهرداری ساری: تسریع و تکمیل پروژه زباله سوز در دستور کار قرار گیرد

حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری ساری در اولین روزکاری خود ضمن بازدید از پروژه های نیمه کاره شهرداری مرکز مازندران بر روند تسریع و تکمیل آنها تاکید کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران صبح جمعه نوزدهم دی ماه و در اولین روز کاری خود در این سمت، به همراه مرتضی بربسته سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق ، لطف الله کریمی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی ، احمدی فولادی و عطایی شهرداران مناطق یک و دو و حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از پروژه های نیمه کاره شهرداری ساری مانند؛ نیروگاه زباله سوز، فاز سوم ابن شهرآشوب و پروژه پل تا پل( مسیر پل کابلی تا پل شهید نوری)بازدید کرد.

سرپرست شهرداری ساری در بازدید از پروژه نیروگاه بزرگ زباله سوز ساری، تکمیل این پروژه را دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: نیروگاه زباله سوز بزرگترین پروژه حوزه مدیریت پسماند در مرکز استان است و باید با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری شود.

وی افزود: نظارت بر حسن انجام کار و افزایش شیفت های کاری در تسریع و تکمیل این پروژه موثر خواهد بود.

مرادی سپس از پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب بازدید نمود و اظهار داشت: بخش عمده ای از این پروژه انجام شده و مجموعه شهرداری ساری می توان در اسرع وقت آن را به اتمام برساند.

سرپرست شهرداری ساری تصریح کرد: این پروژه نقش موثری در روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور در این منطقه دارد و در اقدامات پیش روی شهرداری بر سرعت اجرای این پروژه جهت بهره برداری افزوده خواهد شد.

وی در بازدید از پروژه پل تا پل (بازگشایی مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری در منطقه ذغالچال) گفت: این پروژه از پروژه های مهم رفع گره ترافیکی شهر ساری است و سازمان عمران برای تکمیل آن باید اهتمام ویژه ای را داشته باشد.

مرادی افزود: تکمیل پروژه پل تا پل دغدغه اهالی این منطقه است و مجموعه شهرداری باید در زمینه رفع این مطالبه شهروندی تمام تلاش و ظرفیت خود را بکار برد.

سرپرست شهرداری ساری در پایان این بازدیدها تاکید کرد: از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در مجموعه شهرداری، جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.