پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرپرست بخشداری چهاردانگه منصوب شد

با حکم استاندار مازندران:

نظر به پیشنهاد نوبخت فرماندار مرکز استان و با حکم حسینی‌پور استاندار مازندران، مسلم کاظمی بعنوان سرپرست بخشداری چهاردانگه فرمانداری شهرستان ساری منصوب شد. ‎ ‎

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، آئین معارفه سرپرست بخشداری چهاردانگه با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین جلایی صلاحی امام جمعه شهر کیاسر، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولین شهرستانی برگزار شد، متن حکم سرپرست بخشداری فرمانداری شهرستان ساری به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای مسلم کاظمی
سلام علیکم
نظر به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ساری، به موجب این حکم به سمت “سرپرست بخشداری چهاردانگه” فرمانداری شهرستان ساری منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره‌گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‌مداری، عدالت‌محوری و اخلاق‌گرایی موفق و سربلند باشید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(( مد ظله العالی)) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و عهد‌نامه مدیران دولت مردمی ایران قوی و خدمت به مردم منطقه از درگاه پروردگار خواستارم.

سید محمود حسینی پور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.