پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سخت‌گیری منابع طبیعی مانع اجرای پروژه راه روستايی چهاردانگه است

عضو شورای اداری ساری گفت: منابع طبیعی برای پروژه‌ای که 300 میلیون تومان اعتبار دارد یک ‌میلیارد و 200 میلیون تومان درخواست غرامت کرد و مانع از اجرای این پروژه شد.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آسفالت 11 راه روستایی در منطقه چهاردانگه ساری خبر داد و اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده تملک دارایی در مناطق روستایی برای ساماندهی جاده و آب روستایی اختصاص پیدا کرد.

 

عضو شورای اداری شهرستان ساری اضافه کرد: برای اجرای این طرح 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد که مقرر شد 11 راه روستایی این منطقه آسفالت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای مسیر روستاهای بالاده، سعیدآباد، الندان، کیاده، برد، چالو،ششک مزده، سرخولیک، الیرد و خارخون مقرر شد که بخشی از این مسیرها آسفالت شود.

 

امینی بیان داشت: با توجه به اعتباری که برای راه روستایی در این منطقه اختصاص داده شد و در صورت تخصیص بخشی از مسیر راه روستایی این منطقه آسفالت می‌شود.

 

بخشدار چهاردانگه در پاسخ به این سئوال که آیا با اختصاص این اعتبار آسفالت راه روستایی به اتمام می‌رسد، گفت: در برخی مسیرها امکان آسفالت بخش از جاده وجود دارد.

 

امینی درباره تعداد راه روستایی این منطقه که هنوز راه آسفالت ندارند، گفت: منطقه بند‌بن و چهار رودبار ، ذکرکلا ، تیلک ، آتنی اقدامی انجام نشد ولی برای شن‌ریزی این مسیر اعتباری در نظر گرفته شد.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلی که مردم نوکنده ساری برای رفت و آمد دارند، افزود: برای باز کردن این محور در مسیر بالاکلا و خارخون اصلی نیاز به همکاری منابع طبیعی شهرستان ساری است.

 

عضو شورای اداری شهرستان ساری یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای باز کردن مسیر حدود 300 میلیون تومان است ولی منابع طبیعی مبلغ یک‌ میلیارد و 200 میلیون تومان درخواست خسارت برای قطع درختان درخواست کرد.

 

وی در پایان گفت: به دلیل کمبود اعتبار و مشکلات اداری که به وجود آمد پیمانکار طرح بلاتکلیف و مردم نیز با مشکل مواجه هستند.

1 نظر
  1. karimi می گوید

    آقای امینی روستاهای نوکنده و نرگس زمین و اروت فراموش شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.