پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت ۴۰۳ واحد مسکن محرومان در مازندران

0

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه افتتاح مسکن محرومین در روستای همت‌آباد ساری اظهار کرد: طی قراردادی که با کمیته امداد امام خمینی برای سال ۹۸ داشتیم؛ ساخت ۴۹۳ واحد مسکن مددجویی در دستور کار بود که به حول الهی ۴۰۳ واحد افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود تا پایان شهریور ۹۰ واحد دیگر به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: مجموع اعتباری که با کمک کمیته امداد امام خمینی استان مازندران، خیرین و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گرفت؛ حدود ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران خاطرنشان کرد: امید است تا پایان شهریور ماه ۹۰ واحد مسکن دیگر به بهره‌برداری برسد.

ساخت ۱۰۸ مسکن محرومین با پیشرفت ۹۲ درصدی در ساری

سرهنگ صادقی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ساری نیز با بیان اینکه سپاه ناحیه ساری پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی را در سطح این شهرستان دنبال خواهد کرد، گفت: از جمله این پروژه‌ها ساخت مسکن محرومین بوده که ما ۱۰۸ مسکن را با پیشرفت ۹۲ درصدی در دست اقدام داریم.

وی افزود: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای سخت ۱۰۸ مسکن محرومین هزینه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ساری با اشاره به اینکه از جمله پروژه‌های عمرانی دیگر که سپاه دنبال می‌کند” ساخت گلزار شهدا” است، ادامه داد: ۲۹ گلزار شهدا در ساری با برآورد ریالی ۵۰۰ میلیون تومان در حال ساماندهی بوده که تا هفته بسیج آماده می‌شود.

سرهنگ صادقی گفت: با همت سپاه، کمک جهادگران، کمیته امداد و بنیاد شهید مسکن محرومین را تا پایان شهریور و در هفته دفاع مقدس تحویل عزیزان صاحبخانه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک مومنانه در دهه ولایت با توزیع بیش از ۲۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان در سطح شهرستان ساری توزیع شد و مرحله دوم را روز چهارشنبه؛ ۶ محرم با نگاه توزیع لوازم التحریر در بین نیازمندان و دانش‌آموزان توزیع خواهیم کرد.

کد خبر 5006692
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.