پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش  منطقه چهاردانگه متن پیام «شکراله شریعت نژاد» به شرح زیر می باشد:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

      سپاس علیمی که قلم را آفرید و هستی را از تیرگی جهل زدود و گوهر اندیشه را به انسان به ودیعه نهاد تا بشریت در پرتو خورشید تعلیم و تربیت الهی بالندگی یابد و شکوفا شود.

 در فصل پاییز و عطرافشانی فضا از شمیم اندیشه و معرفت، حیاتی تازه همراه با شور و نشاط در کالبد گل های باطراوت باغ زندگی دانش آموزان عزیز می دمد و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ماه محرم، ماه شهادت سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، ماه حماسه ، شجاعت و رشادت ، حلاوت آن را صدچندان می نماید.

 یاد و خاطره تمامی شهیدان والامقام به ویژه معلمان شهید و دانش آموزان شهید را گرامی می داریم و بر روان پاکشان درود می فرستیم. آنان که درس آموختگان مکتب امام حسین (ع) ویاران با وفایش بوده اند و در باورشان مرگ در راه خدا ” احلی من العسل ” است.

 اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی و مساعدت تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت و اهتمام ویژه همکاران پرتلاشم در آموزش وپرورش منطقه چهاردانگه در طول سال تحصیلی گذشته، امیدوارم در سال تحصیلی 98-97  که با شعار مدرسه محوری، مهارت آموزی و توسعه مشارکت نامگذاری شده است، با همکاری و هم اندیشی این عزیزان شاهد  ارتقاء اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی و تربیتی و درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد منطقه چهاردانگه باشیم و همواره دانش آموزان عزیز درمسیر علم و دانش موفق و مؤید و پیروز باشند انشاالله.

ومن الله توفیق

شکراله شریعت نژاد

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.