پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت نفر ششم کنکور ریاضی و فنی از درس خواندن در روزهای سخت کرونایی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بامداد امروز اسامی برترین‌های کنکور اعلام شد و در میان این اسامی نام کسری ملیحی از شهرستان ساری دیده می‌شد وی دانش‌آموز سخت‌کوشی بود که تمام تلاشش را به‌کار گرفت تا بتواند موفق عمل کند، دانش‌آموزی که کودکی اهل مطالعه بود و علاقه وافری به مطالعه داشته و دارد.

کسری ملیحی در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: روزانه  ۹ تا ۱۰ ساعت درس می‌خواندم و فکرش را هم می‌کردم  و اصلا غافل‌گیر نشدم، در کنار کلاس‌های کنکور بیشتر به مطالعه علاقه داشتم و همواره مطالعه در برنامه کاری من بود.

وی بیان می‌کند: به اعتقاد من تحصیل در رشته مورد علاقه در دانشگاه مهم‌تر از تلاش برای برتر شدن در کنکور است و تمام تلاشم را در این زمینه به‌کار می‌گیریم.

  نفر ششم گروه علوم ریاضی و فنی  ادامه می دهد: علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های برق و کامپیوتر هستم و تمام تلاشم را برای اینکه به رشته معقول‌تری برسم به‌کار می‌گیریم؛ آرزوهای  خیلی بزرگی دارم و برای من مهم این است که برای خودم فکر نو داشته باشم و  کمکی به پیشبرد داشته باشم.

وی می گوید: درس خواندن در روزهای کرونایی تجربه‌ای سخت و متفاوتی بود که  با حرف زدن نمی‌توان بیان کرد؛ با توجه به اینکه کلاس‌ها غیرحضوری بود روحیه خودم را از دست ندادم چرا که کتاب‌هایم را تا اسفند به پایان رساندم و بعد از این مدت تنها مرور و آمادگی روحی و انگیزه بود.

 / ۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.