پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رقابت محسن کریمی با دو بازیکن برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، منصوریان در ابتدای فصل تیمی بسته است که  در هر پست حداقل 2 بازیکن با کیفیت داشته باشد اما شاید بیشترین ترافیک، تعداد زیاد وینگر در استقلال است طوری که باعث شده هیچ بازیکنی نتواند ادعا کند در این تیم حتما می تواند در ترکیب ثابت به میدان برود.

منصوریان در بیشتر بازی های نیم فصل دوم ترجیح داده از علی قربانی در پست وینگر راست و چپ استفاده کند تا این بازیکن بتواند از گوشه ها به محوطه جریمه اضافه شود و در راه گلزنی به کاوه رضایی کمک کند. قربانی در بیشتر بازی های این فصل در پست وینگر چپ بازی کرده است و اگر قرار باشد او در بازی با تراکتورسازی در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود، منصوریان باید از بین جابر انصاری، بهنام برزای و محسن کریمی یکی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در پست وینگر راست انتخاب کند.

محسن کریمی با سرعت بالایش می تواند دفاع حریف را به هم بریزد، بهنام برزای با دوندگی بالا می تواند پرس را از جلوی زمین شروع می شود و جابر انصاری هم به خوبی می داند در فضاهای خالی خود را صاحب موقعیت گل کند و منصوریان برحسب سیستمی که می خواهد در بازی با تراکتورسازی داشته باشد می تواند از بین آنها یکی را انتخاب کند.

عکس ها: رضا سعیدی پور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.