پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفتار اختلاف‌انگیز از تریبون عمومی در دهه فجر ممنوع است

0

حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز شنبه در کمیته دهه فجر استان مازندران گفت: امسال در ۳۲۵ ستاد و کارگروه اصلی مراسم دهه فجر را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر برای تداوم انقلاب و شادابی آن، افزود: دهه فجر امسال به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سانحه هواپیمای اکراینی و انتخابات از اهمیت ویژه ای در چهار دهه انقلاب برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نکوداشت شعارهای انقلابی را برای یادآوری خاطره‌ها و جلوه های ارزشی دهه فجر عنوان کرد و گفت: در دهه فجر یادآوری شعارهای ماندگار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ، اطاعت از مقام ولایت فقیه، وحدت ملی و انقلابی ، مقاومت و دشمن ستیزی ، شور و شوق جهاد و شهادت بار دیگر  باید زنده شود.

یوسف پور با بیان اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی هم با دهه فجر همزمان شده است ، گفت: در تازه ترین دستورالعمل شفاهی و کتبی ستاد تبلیغات اسلامی تاکید شده است ، تمام برنامه ها، همایش ها و سخنرانی ها ، شعارها بر مبنای وحدت و اتحاد ملی باشد. 

وی اظهار داشت: تاکید شده است که از هر گونه مناقشه و دیدگاه های اختلاف انگیز ، بحث های جناحی و حزبی و شعارهای له و علیه کاندیداها در ایام دهه فجر ممنوع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: همه تریبون‌ها باید در جهت حضور حداکثری در انتخابات و وحدت امت اسلامی شکل بگیرد.

تحول در برنامه ها و تبلیغات

یوسف پور بر تحول در برنامه‌ها و تبلیغات در دهه فجر تاکید کرد و گفت: متاسفانه پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تبلیغات و برنامه های ما در دهه فجر بوی کهنگی می دهد که نیاز به تحولی جدی است.

وی ادامه داد : نیاز است دستگاه ها و نهادها متولی نوآوری از خود داشته باشند تا در دهه امیدآفرین فجر شاهد استقبال مردم و دوری از روزمرگی شویم.

به گفته او ، با توجه به اینکه ۲۲ بهمن همزمان خواهد بود با چهلمین روز درگذشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود که می طلبد همه برای حضور حداکثری پای کار باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.