پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رشد ویلاسازی در روستاهای ساری

0

 

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از شهرستان ساری، جمال باقری امشب در مراسم روز شورا با تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: یکی از وظایف شوراها بیان مشکلات مردم و انتقاد از عملکرد مسئولان است.
 

وی تصریح کرد: بخش دیگر از وظایف شوراها انعکاس مشکلات حوزه انتخابی به مسئولان کشوری است.

 
باقری خواستار نظارت بیشتر بر ساخت و سازهای داخل روستاهای استان شد و گفت: ویلاسازی در روستاهای شهرستان ساری به سرعت در حال رشد است و شوراهای روستاها باید نسبت به این مسئله دغدغه جدی داشته باشند و این قبیل مسائل را به مسئولان انتقال دهند.

 
رئیس شورای شهر ساری بیان داشت: در بسیاری از روستاها شاهد تغییر و تحول جدی هستیم و توسعه روستاها به سمت نامتوازن  پیش می‌رود و طبیعیت مورد دست درازی قرار می‌گیرد و بسیاری از فضاهای روستاها به راحتی تخریب می‌شود.

وی خواستار بیان مصائب و مشکلات بدون دل‌نگرانی شد و گفت: مسائل و پیگیری‌ها باید شفاف باشد و انعکاس مشکلات در جمع مسئولان به نفع مردم است.

 
این مسئول با بیان اینکه برای پیشبرد امور همیشه نیاز به تامین اعتبار نیست، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع مشکلات را باید منعکس کنیم و نباید خیلی مرعوب قدرتمندان نباشیم.

 
رئیس شورای شهر ساری خواستار فعال شدن کمیسیون‌های مختلف در شوراهای شهرستان شد و بیان داشت: کارگروه‌های مانند کارگروه شورای شهر در شورای شهرستان تشکیل شود و ارتباطی بین این دو کمیسیون برقرار شود تا مشکلات شهر ساری به صورت دسته‌جمعی حل و فصل شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.