پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار مسئولین آموزش و پرورش چهاردانگه با امام جمعه منطقه

مسئولین آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در شروع سال جدید با حجت الاسلام والمسلمین تیموری (امام جمعه منطقه چهاردانگه – شهر کیاسر) دیدار نمودند.

0

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پروش منطقه چهاردانگه، سید محمد مسعودیان زاده، رییس اداره با همراهی معاونین در شروع سال جدید با حجت الاسلام والمسلمین تیموری (امام جمعه منطقه چهاردانگه – شهر کیاسر) دیدار نمودند تا از رهنمودهای ایشان برای دستیابی به اهداف نظام مقدّس، در راستای فعالیت های آموزش و پرورش بهره مند گردند.

 ۲-۱۰۶۹۲۱

حجت الاسلام والمسلمین تیموری در این دیدار، ضمن تبریک سال نو، با اشاره به شعار سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»نامیده شد؛ گفت: اقتصاد مقاومتی دو عنصر مهم دارد، یکی جلوگیری از اسراف و دیگری افزایش تولید داخلی می باشد که انشاءالله با پرداختن به این دو عنصر مهم، اقتصاد درون زا رونق پیدا کند.

 

امام جمعه کیاسر، با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر(ع) که می فرماید:«هیچ گرفتاری نصیب بشر نمی شود مگر به دلیل ارتکاب گناه» گفت: ما باید برای افزایش علم و آگاهی دانش آموزان تلاش کنیم و به همان اندازه در تقویت ایمانشان هم بکوشیم تا انشاءالله رحمت بیکران الهی شامل حال این ملت مؤمن و خداجو شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.