پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار مدیران چهاردانگه نیوز با امام جمعه و مسئولین چهاردانگه + تصاویر

سه تن از مدیران پایگاه خبری چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری امام جمعه چهاردانگه و اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه و مسعودیانزاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه دیدار و گفت گو کردند.

1

 

به مناسبت ماه مبارک رمضان و همچنین روز قلم مدیران پایگاه خبری چهاردانگه نیوز با امام جمعه و مسئولین چهاردانگه دیدار و گفتگو کردند. 

 

به گزارش چهاردانگه نیوز سه تن از مدیران پایگاه خبری چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری امام جمعه چهاردانگه، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و شریعت عضو شورای شهر کیاسر دیدار و گفت گو کردند.

 

در این دیدارها سیدمحمدعلی قادری مدیر مسئول، حامد خلیلی ازنی مدیر فرهنگی و نماینده چهاردانگه نیوز در شهر کیاسر و علی نظری مدیر فنی و پشتیبانی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز حضور داشته و گزارش عملکرد سه ساله خود را به صورت مختصر ارائه کردند.

 

حجت الاسلام تیموری با بیان این اینکه اطلاع رسانی امر با ارزشی است افزودند: نگاه بسیار خوبی دارید مبنی بر اینکه صدای مردم چهاردانگه را به مسئولین منطقه، استان و کشور می رسانید.

 

امام جمعه چهاردانگه کار اطلاع رسانی را همچون «امر به معروف و نهی از منکر »دانسته و افزودند: کار اطلاع رسانی شما یک کار فرهنگی است، مخصوصاً که رهبر معظم انقلاب سال 93 را به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گذاری کردند.

 

 لازم به ذکر است عین اله آزموده و سیدولی شجاعی از دیگر مدیران پایگاه خبری چهاردانگه نیوز در این دیدارها حضور نداشتند.

 

 

IMG_5847

IMG_5846

IMG_5848

IMG_5845

 

IMG_5849

1 نظر
  1. تاجفعر می گوید

    سلام قسمتان مبدم به مسولین نظارت بر شوراها مواظب اونهایکه در روستاها مهر شورا دستشون است نظارت کنند که همانطوری یا نسبت دوستی و یا بخاطر مسایلی که من نمیخوام اینجا عرض کنم ولی شنیدم بهرحال ابروی خودشان ابروی نظارت کنندگان و زندگی اونهایکه به اعتبار همین مهر حساب میکنند و به خطر ندازنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.