پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر شجاعی/تمام موانع برای تکمیل و توسعه فناوری هسته‎ای باید از میان برداشته شود

امیدواریم نتیجه این مذاکرات حفظ همه حقوق و دستاوردهای ملی و فنی ما باشد و تمام موانع برای تکمیل و توسعه ی فناوری هسته ای ما از میان برداشته شود.

1
 
shojaiyبه گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ، سیدرمضان شجاعی کیاسری در حاشیه راهپیمایی روز قدس  اظهار کرد: روز قدس نماد ایستادگی و مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: هم‌دلی و هم‌زبانی مسلمانان جهان که بروز آن در حضور یکپارچه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس متجلی است، حاکی از آن است که همه و همه در آزادسازی قدس شریف یکدل و یکصدا هستند و امیدواریم این گشایش به‌زودی زود اتفاق افتد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با مقامات آمریکایی، خاطرنشان کرد: دو دولت ایران و امریکا به این مذاکرات نیاز دارند و آن چیزی که مهم است، تامین و حفظ منافع مردم و ملی کشورمان است.

شجاعی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو دولت در آینده انتخابات دارند لذا به‌دنبال موفقیت و دستاوردهای حداقلی از این مذاکرات هستند و امیدواریم نتیجه این مذاکرات حفظ همه حقوق و دستاوردهای ملی و فنی ما باشد و تمام موانع برای تکمیل و توسعه فناوری هسته‎ای ما از میان برداشته شود.

1 نظر
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    ممنون از اطلاع‌رسانی چهاردانگه‌نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.