پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دومین جلسه ستاد انتخابات بخش چهاردانگه برگزار شد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، دومین جلسه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور مسئولان بخش در محل بخشداری چهاردانگه برگزار شد.

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه تاکید کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید باجدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

 

وی افزود: حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری ، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و مجریان برگزاری انتخابات باید جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

 

بخشدار چهاردانگه گفت: با توجه به ظرفیت ها و همکاری ادارات بخش و کمیته های ستاد ، انتخاباتی همراه با آرامش ، قانونی و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

 

خلیل انتظاری شهردار کیاسر با بیان اینکه تمام امکانات شهری برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد قراردارد، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا زمینه حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنیم.

 

مهندس بهمن عالیشاه رئیس اداره برق چهاردانگه با اشاره  به اینکه انتخابات پیش رو، یکی از نمودهای همدلی و همزبانی دولت و ملت محسوب می شود، گفت: همدلی و همزبانی برای برگزاری مطلوب انتخابات سال ۱۳۹۴ ضرورت دارد.

 

عالیشاه با بیان اینکه تمام امکانات اداره برق چهاردانگه جهت برگزاری انتخابات بسیج است، افزود: اداره برق چهاردانگه تلاش می کند تا در زمان برگزاری انتخابات مشکلی در خطوط شبکه برق در بخش ایجاد نشود.

 

نقی شریعت رئیس شورای شهر کیاسر گفت: شهروندان کیاسر در همه انتخابات حضور پرشوری دارند و   مردم با حضور حداکثری  در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کرده و اقتدار نظام اسلامی را در دنیا بیشتر می کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.