پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دنیزلی: تیم تراکتورسازی در نیمه دوم بازی برابر نساجی احیاء شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مصطفی دنیزلی دوشنبه شب پس از برد پرگل چهار بر صفر تیمش برابر نساجی در قائمشهر در کنفرانس خبری افزود: تیم تراکتورسازی توانست با وجود دشواری بازی در زمین چمن مصنوعی قائمشهر در برابر تیم جنگنده ای چون نساجی به برتری پرگل برسد.
وی اضافه کرد: با این برد پرگل تیم ما از نتایج یک بر صفری که در سایر دیدارها داشته نیز خارج شد و امیدواریم برد پرگل را در سایر دیدارهای لیگ برتر نیز ادامه بدهیم.
دنیزلی خاطرنشان کرد : ما در نیمه اول بازی خوبی از خودمان ارایه ندادیم، ولی در نیمه دوم به خصوص پس از گل اول به بازی برگشتیم و پس از این که تا حدودی به نتیجه برد اطمینان حاصل کردم، برخی از بازیکنان تاثیرگذار را از زمین خارج کردم و بازیکنان دیگری را جایگزین کردیم.
سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز اظهارداشت: تیم ما نشان داده که یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتری است و با برداشتن استرس بازی از دوش بازیکنان به خصوص در نیمه دوم توانستیم نتیجه خوبی را به دست آوریم.
دنیزلی اضافه کرد: در فوتبال گلی که تیم اول به ثمر می رساند تا حد زیادی به برد نزدیک است و ما نیز همین شیوه فوتبالی را دنبال کردیم.
وی در مورد بازیکنان خارجی تیمش با تمجید از بازی آنها در رقابت های لیگ برتر به خصوص در دیدار با نساجی قائمشهر اضافه کرد : این بازیکنان بازی خوبی از خودشان نشان دادند.
تیم تراکتور سازی تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر عصر روز دوشنبه در دیدار با نساجی قائمشهر در زمین خانگی این تیم مازنی را با نتیجه پرگل چهار بر صفر شکست داد و به طور موقت  با کسب ۱۷ امتیاز صدرنشین شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.