پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت مداح معروف مازندرانی از مردم برای پیوستن به پویش ملی مواسات+ فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، پس از طی بحران موج اول کرونا که به بسیاری از خانواده‌ها آسیب مالی وارد کرد، مقام معظم رهبری همه مردم ایران را به شرکت در رزمایش مؤمنانه یا همان کمک به کسانی که در شرایط  بد اقتصادی بسر می‌برند دعوت کرد.

در این راستا در مازندران هم پویش جدی رزمایش مؤمنانه به راه افتاد، کانون بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی در مازندران یکی از نهادهایی بود که جانانه پای این رزمایش ایستاد تا به مردم ثابت کند علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در شرایط بحرانی کنار مردم خواهد بود.

در این رابطه “محمدرضا بذری” مداح یا همان ستایش‌گر معروف از خطه مازندران مردم و هیأت‌های مذهبی را به شرکت در رزمایش مؤمنانه فرا می‌خواند که با هم در کلیپ زیر می‌بینیم؛

در ادامه بلال زاهدی مسؤول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید؛ محمدرضا بذری جوان مؤمن انقلابی و ستایشگر اهل بیت از افتخارات مازندران که افتخار نغمه‌سرایی در خدمت مقام رهبری  را داشت، امسال در بحران کرونا مردم استان را به شرکت در این رزمایش دعوت می‌کند‌.

 امیدواریم اقدام مشوقانه این مداح موفق و جهره ملی برای دعوت به رزمایش مؤمنانه مورد توجه مردم دلسوز مازندران به‌خصوص جامعه ستایشگران و هیأت‌های مذهبی قرار بگیرد.

 پویش ملی کمک مؤمنانه از روز نیمه شعبان بنا به فرمایش مقام رهبری در خصوص اجرای رزمایش مواسات احسان و همدلی در هیأت‌های مذهبی استان در دستور کار قرار گرفت.

 با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از آن جایی که رسالت ما نوکری در هیأت برای اهل بیت (ع) است و ایشان توجه زیادی به نیازمندان دارند، تا این لحظه ۸۰ هیأت مذهبی در سراسر مازندران ۱۰ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی توسط ۲۸ هزار جهادگر در سراسر استان تهیه و توزیع شد.

 ارزش تقریبی هر بسته معیشتی به مبلغ ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان بوده و در کل حدود ۳ میلیارد تومان تاکنون برای اهدای این بسته‌های هزینه شده است، تأمین منابع مالی در این بخش از محل هدایا نذورات و کمک‌های مردمی بوده است که در شهر شهر بنا به وسعت و جمعیت شهر متفاوت است.

 این پویش مردمی همچنان ادامه دارد و در این راه در نیمه‌ماه رمضان دومین و در آخر این ماه مبارک سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را خواهیم داشت اقدام همچنین به پخت ۱۰ هزار سحری و افطاری گرم یا همان افطاری با ملاحظات بهداشتی را خواهیم داشت.

به گزارش فارس؛ این مسؤول از اصحاب رسانه دعوت می‌کند تا در نشر حداکثری این کلیپ که برای دعوت مردم به این پویش ملی تهیه شده، پای کار آمده و همچون گذشته در رفع مشکلات مردم بکوشند.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.