پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۵۰۰ کارگاه تولیداقلام بهداشتی برپا شد/توزیع ۱۹۱ هزار بسته معیشتی

0

سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون توانست با یک عزم جهادی همه جانبه در جبهه سلامت و معیشت مردم شعار «ما می‌توانیم» را در خط مبارزه با کرونا عملی کند، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۱۵۶ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در استان فعال شده است.

وی با اشاره به تولید بیش از هفت میلیون عدد ماسک، ۴۹۶ هزار و ۸۷۱ عدد دستکش، ۹۶ هزار و ۱۱۰ عدد گان، شلوار جراحی و غیره، ۳۴ هزار و ۸۱۴ عدد ساق دست پرستاران و ۲۹ هزار و ۴۱۶ عدد کلاه یکبار مصرف اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار و ۷۴۶ گره جهادی عمومی و مردمی و ۲۸۰ گروه جهادی تخصصی در عرصه جهاد با کرونا فعالیت کردند.

وی شمار نفرات فعال در گروه‌های جهادی ۱۴۴ هزار و ۳۶ نفر و تعداد نیروهای بکارگیری شده را ۵۸۱ هزار و ۱۷۵ نفر روز اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از سه میلیون و ۲۱۰ هزار و ۲۷۰ نفر از جمعیت استان غربالگری شدند و ۴۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر آموزش چهره به چهره عمومی دیدند.

سردار بابایی به تهیه بیش از ۲۶۵ هزار عدد بروشور آموزشی اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ کارگاه تولید مواد شوینده نیز اقدام به تولید یک میلیون و ۷۵ هزار بسته مواد بهداشتی و توزیع بیش از ۱۲ میلیون و ۱۴۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده کردند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۴ مسجد، اماکن عمومی و مدرسه در استان ضدعفونی شدند، افزود: همچنین با کمک نیروهای بسیجی ۴۳ هزار و ۱۷۸ نقطه از اماکن عمومی، معابر و محلات در استان ضدعفونی شدند.

وی از بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ضدعفونی اماکن در استان خبر داد و درباره توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در استان نیز گفت: تاکنون ۱۹۱ هزار و ۸۰۴ بسته بین نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 4916245
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.