پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن با شبکه‌های اجتماعی خواب و خوراک را از جوانان گرفته است

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه جوانان به‌ صورت متوسط بیش از پنج ساعت در طول روز در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، گفت: ‌این شبکه‌ها با کانال‌ها غیراخلاقی خواب و خوراک را از جوانان گرفته است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:علی خادم عصر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در امام‌زاده عباس (ع) این شهرستان اظهار کرد: بسیج میراث گرانقدر امام خمینی (ره) است که بعد از رحلت ایشان هنوز در بین ما قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه بسیج هم‌اکنون در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… ایفای نقش می‌کند، افزود: اجتماع‌های بزرگ انقلاب اسلامی از همین مساجد و حسینیه‌ها تشکیل شد و شهدا و جانبازان پرورش یافته مکتب بسیج در کنار اماکن مذهبی هستند.

 

* تغییر تاکتیک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم

فرمانده سپاه شهرستان ساری با بیان اینکه دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر تاکتیک دادند و ما هم‌اکنون در اوج میدان جنگ نرم هستیم، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج تقابل با غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا با ابزار جنگ نرم می‌خواهد در جهان ایفای نقش کند، افزود: اینترنت، موبایل، ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی معضل اساسی جامعه امروز است.

 

*جوانان در سیبل حملات جنگ نرم

خادم با تاکید بر اینکه جوانان در سیبل حملات جنگ نرم دشمن قرار دارند، تصریح کرد: طلاق، اعتیاد، خشونت و مفاسد اخلاقی از اهداف دشمن برای نابودی جوانان و جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ سرد حذف فیزیک بوده اما در جنگ نرم به دنبال حذف هویت دینی ملت ایران اسلامی است، گفت: باید در عرصه مقابله با جنگ نرم از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه استفاده شود و باید بخشی از زیرساخت‌هایی که در مساجد داریم به تولید ایده و نرم‌افزار اختصاص دهیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان ساری با تاکید بر اینکه خط مقدم دشمنان در خانه‌های ما و در تلفن‌همراه جوانان قرار دارد، اضافه کرد: خیلی‌ها گلایه‌مند هستند چرا جوانان به مسجد نمی‌آیند که این مسئله نیازمند ریشه‌یابی است.

 

این مسئول یکی از علت‌های اصلی نرفتن جوانان به مسجد را وجود شبکه‌های اجتماعی و انواع بازی‌های مخرب تلفن‌همراه دانست و تصریح کرد: دشمن وسایل تفریح را در خانه‌ها قرار داده و دیگر جوانان میلی به حضور در مساجد ندارند.

 

خادم با اشاره به اینکه ورود سیستم‌های اندروید به ایران و انحراف جوانان یکی از دستاوردهای دولت اوباما محسوب می‌شود، هشدار داد: جوانان به‌صورت متوسط بیش از پنج ساعت در طول روز در شبکه‌های اجتماعی هستند که این شبکه‌ها با کانال‌های غیراخلاقی خواب و خوراک را از جوانان گرفته است.

 

وی با بیان اینکه دشمن هویت دینی ملت ایران را نشانه رفته، اضافه کرد: فلسفه پیدایش انقلاب اسلامی هویت دینی است و اگر این هویت را نداشته باشیم انقلاب و نظام ما بی‌معنا می‌شود.

 

*بسترهای نرم‌افزاری در مساجد ایجاد شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری با بیان اینکه غرب می‌خواهد غیرت را از جوانان بگیرد، افزود: باید بسترهای نرم‌افزاری در مساجد و تکایا ایجاد شود تا بتوانیم جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

 

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در اولویت ویژه برنامه بسیج در پایگاه‌های مقاومت قرار دارد، گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد باید در کنار فرماندهان پایگاه‌ها بسیج به اجرای برنامه‌ها و کلاس‌های حلقه صالحین بپردازند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه، علی خادم از روستای وری بخش چهاردانگه می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.