پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد

0

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، «عبدالهاشم حسن‌نیا» رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام این مطلب، گفت: از روز شنبه ۱۷ اسفند دستگاه‌های کارتخوان در ورودی‌های عوارضی آزادراه‌ها نصب می‌شود و رانندگان شخصا و با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب عوارض خود را پرداخت می‌کنند.

وی افزود: به منظور اجتناب از تماس مستقیم رانندگان هنگام ورود رمز کارت‌های شتاب، اقلام بهداشتی از قبیل دستکش نایلونی یکبار مصرف، دستمال کاغذی و کیسه فریزر در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در صورت عدم استفاده از کارت بانکی توسط رانندگان، شماره پلاک، کلاس خودرو و سایر مشخصات شناسایی خودرو  ثبت می‌شود تا برای پیگیری وصول عوارض از طریق مراجع مربوطه اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

«کیانوش جهانپور» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه (۱۶ اسفند) اعلام کرد تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسید و همچنین ۹۱۳ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.