پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانش آموزان دبیرستان امام حسین(ع) وناجم با سلامت کامل در کلاس درس حضور یافتند

با اقدام فوری کادر مدرسه و حضور به موقع عوامل اورژانس؛

۱۹ دانش آموز دبیرستان شبانه روزی امام حسین علیه السلام روستای وناجم که دچار مسمومیت جزئی ناشی از گاز مونوکسیدکربن شدند، با اقدام به موقع کادر مدرسه و عوامل اورژانس در صحت و سلامت کامل در کلاس های درس حضور یافتند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ ۱۹ نفر از دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی امام حسین علیه السلام روستای وناجم، شب گذشته بر اثر نشتی گاز مونوکسیدکربن در شوفاژخانه این دبیرستان و نفوذ آن به محیط خوابگاه دچار مسمومیت خفیف شدند و پس از انجام اقدامات اولیه توسط کادر مدرسه و حضور عوامل اورژانس، جهت اطمینان از سلامتی کامل دانش آموزان به مراکز درمانی شهرستان ساری انتقال یافتند.

این دانش آموزان در همان ساعات نخست معاینه توسط کادر درمانی، بدون هیچ مشکلی از نظر جسمانی و تنفسی از بیمارستان مرخص شدند و امروز در کلاس های درس حضور یافتند.

“حامد خلیلی ازنی” رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این خصوص گفت: با اقدام بموقع تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ دانش آموزان حادثه دیده به مراکز درمانی ساری انتقال یافتند و پس از ساعاتی مرخص شدند.

وی ادامه داد: تمامی این دانش آوزان حادثه دیده پس از ترخیص از بیمارستان در کلاس درس حاضر شدند.

رئیس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه با بیان اینکه این مدرسه مجهز به سیستم شوفاژ است گفت: این حادثه بر اثر نقص فنی و نشت گاز در شوفاژخانه و انتقال گاز مونوکسید کربن به خوابگاه دانش آموزان رخ داده است.

شایان ذکر است صبح امروز تیم بررسی متشکل از کاظمی بخشدار چهاردانگه، خلیلی رئیس اداره آموزش و پرورش و جلالی مسئول مدارس شبانه روزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در پنج مدرسه شبانه روزی دیگر منطقه چهاردانگه حضور یافتند و تاسیسات گرمایشی آنها را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.