پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خطر شیوع موج سوم کرونا مازندران را تهدید می کند

0

به گزارش خبرنگار مهر، افشین استوار بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری استان با اظهار اینکه همزمان با بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای غیرضروری، شیوع موج سوم کرونا استان مازندران را تهدید می‌کند، خواستار پرهیز مسافران از سفر به مازندران شد.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی برای مهار و مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: افزایش بیماری کرونا در مازندران سبب گسترش آن در مناطق مختلف کشور خواهد شد از این‌رو باید از سفر به این استان خودداری کرد.

وی با اظهار اینکه همزمان با تعطیلات و پایان هفته بیشترین خدمات درمانی در مازندران ارائه می‌شود، از مردم خواست تا سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

استوار با عنوان اینکه مازندران یک استان گردشگرپذیر محسوب می‌شود وباید به جمعیت بیش از جمعیت اصلی خود خدمات ارائه دهد، گفت: هر اتفاقی که در مازندران رخ دهد نتیجه آن در سایر مناطق کشور نیز ملموس خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: خوشبختانه متناسب با حساسیت و موقعیت ویژه در مازندران، همکاران علوم پزشکی از توان علمی بالایی برخوردار هستند و تسلط کافی روی اپیدمی وجود دارد.

وی افزود: تعداد موارد ابتلاء و بستری به کرونا طی هفته‌های اخیر روبه کاهش بوده اما باتوجه به سفرهای پایان تابستان و بازگشایی مدارس خطر احتمال افزایش مبتلایان وجود دارد و در صورت مشارکت مردم می‌توان به سلامت از هفته‌های خطیر عبور کرد.

کد خبر 5025815
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.