پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خروش مردم آمل علیه اقدام موهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

0

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع خودجوش که صبح سه شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار ومدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، مردم شهرستان آمل با اعلام انزجار و همچنین اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرده و خواستار برخورد مجامع بین‌المللی با این اقدام شدند.

شرکت کنندگان با شعارهای ” مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه ومرگ برمنافقهتک حرمت به مقدسات مسلمانان و ساحت آسمانی حضرت محمد (ص) را به شدت محکوم و خواستار وحدت و انسجام جهان اسلام در برابر این توطئه و برخورد مجامع بین‌المللی با این توطئه شدند.

خروش ملت ایران درمقابل توهین به شعائردینی در همه دنیا

امام جمعه شهرستان آمل دراین تجمع اعتراضی این شهر گفت: ملت ایران همراه با ملت‌های مسلمان جهان در برابر توطئه‌های دشمنان و توهین آنها به قرآن و وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام ساکت نخواهد بود.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: در کشور سوئد قرآن مقدس را آتش می‌زنند و به مسلمانان اهانت می‌کنند در مقابل نیز مسلمانان نیز از پای ننشسته و نسبت به این عمل ننگین عکس العمل نشان دادند.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته در پی اقدام یک مجله منحوس فرانسوی که با حمایت اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها کاریکاتورهایی علیه وجود پیامبر خاتم منتشر کرده بود که خشم مسلمانان را بر انگیخت به طوری که عده زیادی کشته و شهید شدند و متأسفانه مجدداً این مجله فرانسوی با کمال بی حیایی این عمل منحوس را تکرار کرده است و جنایتکاران نیز به این اقدام افتخار می‌کنند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: هنگامی که رئیس جمهور جاهل فرانسه این جنایات را می‌بیند، عکس العمل وی در برابر این حوادث به گونه‌ای است توهین به حدود دو میلیارد مسلمان و کتاب مقدس را آزاد می‌داند اما اگر دانشمندان و پژوهشگران در مورد هولوکاست و مسائل دیگر مربوط به صهیونیست‌ها تشکیک کنند یا حتی سوال بپرسند باید منتظر جرایم سنگین این دولت و حتی حکم زندانی باشند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: در طول یکسال گذشته مردم فرانسه به عنوان جلیقه زردها چقدر مصیبت دیدند و با اسلحه‌های غیرقانونی و غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دولت فرانسه این قبیل اقدامات را به عنوان دموکراسی و آزادی مطرح می‌کند. اگر کسی به طور مستقیم از آنها سوالی بپرسد بلافاصله وی را زندانی و مجازات می‌کنند.

وی تاکید کرد: دنیای اسلام، تشیع، طرفداران عدالت، مقاومت، شهید سلیمانی‌ها، امام خمینی‌ها باید هوشیار باشند و برای دفاع از منافع اسلام و امت اسلام یکپارچه دست در دست یکدیگر با قدرت در برابر توطئه‌های صهیونیستی استکباری بایستند و به طور قطع خداوند ملت مسلمان را یاری خواهد کرد.

امام جمعه آمل تاکید کرد: ملت ایران همراه با ملت‌های مسلمان جهان در برابر توطئه‌های دشمنان ساکت نخواهد بود و به نثار خون خود در راه اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) افتخار می‌کند و هرگز تن به ذلت نخواهد داد چرا که پیرو امام حسین (ع) است و شعار هیهات من الذله را سر می‌دهد.

کد خبر 5024297
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.