پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرنگاران مازندرانی در کنفرانس خبری سرمربی شهر خودرو شرکت نکردند

0

خبرنگاران مازندرانی در حالی در سالن کنفرانس خبری سرمربی تیم شهر خودرو  حاضر نشدند که یحیی گل محمدی به همراه مدیر رسانه ای تیمش برای انجام مصاحبه پس از مسابقه به سالن کنفرانس خبری حضور یافت و با سالن خالی از خبرنگاران مواجه شد.
وی پس از اطمینان از عدم حضور خبرنگاران مازندرانی در کنفرانس خبری پس از مسابقه ، سالن کنفرانس را ترک کرد.
گل محمدی عصر روز گذشته در مصاحبه پیش از دیدار تیمش با نساجی مازندران با وجود هماهنگی  هیات فوتبال استان مازندران شرکت نکرد و این عدم حضور دلخوری خبرنگاران مازندرانی را به دنبال داشت.
غیبت دیروز گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی در قایمشهر برای دومین بار تکرار شد. سرمربی شهر خودرو پیش از این نیز در مرحله یک شانزدهم  رقابت های فوتبال جام حدفی برابر نساجی مازندران در قایمشهر که آبان ماه سال جاری در استادیوم شهید وطنی برگزار شد،  شرکت نکرده بود.
در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران از ۸ دیداری که نساجی مازندران میزبان تیم های رقیب بود، ۶ سرمربی میهمان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حضور نیافتند، غیبتی که از نگاه خبرنگاران مازندرانی ” سرکار گذاشتن خبرنگاران ” تعبیر شد.

عدم حضور برخی از سرمربیان در کنفرانس های خبری پیش یا پس از بازی لیگ برتر در حالی است که طبق قانون فیفا که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران نیز اجرایی می شود، حضور سرمربیان در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابفه اجباری است و خبرنگاران نیز تنها در این کنفرانس های خبری باید پرسش های خود را مطرح کنند.

دیدار دو تیم شهر خودرو و نساجی از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر که عصر امروز جمعه در قایمشهر برگزار شد با نتیجه تساوی صفر- صفر خاتمه یافت و با این نتیجه شهرخودرو ۲۵ امتیازی و نساجی نیز ۱۳ امتیازی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.