پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خانه نا امن برای اهالی مطبوعات

0

 

همکار عزیزمان محسن هدایتی گرافیست و طراح نشریات استان این روزها به دلیل عارضه کمردرد در منزل بستری است درست در ایامی که مصادف شده با روز خبرنگار! محسن را علاوه بر کار صفحه آرایی با عکس هایش هم می شناسیم.

 

PicsArt_08-15-08.02.57

 

همکاری که با سعی و تلاش فراوان ، «خزرنما» سایت مرجع عکس خبری را در استان پایه ریزی کرد و به صورت کاملا خودجوش و بدون کمترین توجه و حمایت همچنان فعال است.

 

امروز به اتفاق یکی از همکاران خوبم در مرکز استان به ملاقات محسن رفتیم و از نزدیک با او حرف زدیم. با نشاط و روحیه فراوان پیگیر اتفاقات رسانه ای استان مراسم روز خبرنگار و حواشی آن بود. کمتر از مشکلات خودش گفت و بیشتر دغدغه کار و همکارانش را داشت آخر دغدغه ی خبرنگار کارش است!

 

نگران معیشتش بودم اما او می گفت: خدا بزرگ است! در بزرگی خدا که شک نداشتم اما برای ما که از کمترین حمایت معیشتی برخورداریم یک روز بیماری یعنی یک روز بیکاری چه برسد به وضعیت ای که این روزها محسن دارد. استراحت مطلق دارد و احتمالا عمل سنگین و ما بقی ماجرا …

 

کاش می شد برای هدایتی ها کاری کرد کاش خانه امنی داشتیم! خانه مطبوعات مامنی بود برای اهالی خانه! کاش صندوقی داشتیم برای حمایت! کاش می شد برایش کاری کرد.

 

محسن اما دغدغه خانه را داشت همین یک ربعی که با هم حرف زدیم از وضعیف آشفته مالی خانه مطبوعات گفت و اینکه به عنوان بازرس، صورت مالی را امضا نکرده و به خبرنگاران بابت اعتمادشان بدهکار است. او نمی تواند به فکر همکارانش نباشد درحالی که خودش به حمایت نیاز دارد.

 

مطمئن ام محسن که خودش بر اساس توانایی هایش تا اینجا رشد کرده روزی دوباره به جمع ما بر می گردد و حسرت این حمایت خشک و خالی اهالی فرهنگ خصوصا هم صنفی هایش بر دلش خواهد ماند.

 

به امید بهبودی کامل محسن هدایتی عزیز

 

سیدروح الله شجاعی کیاسری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.