پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حیوانات هم در جاده ساری به کیاسر در امان نیستند!

جاده ساری به کیاسر که به تعبیر بسیاری از مردم این منطقه و حتی مسافران عبوری آن به جاده مرگ شهرت یافته و دیربازی است که بستر بسیاری از تصادفات جاده ای را فراهم می آورد .

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، پايگاه خبري شمال آنلاين طي مطلبي نوشت:

 

جاده ساری به کیاسر که به تعبیر بسیاری از مردم این منطقه و حتی مسافران عبوری آن به جاده مرگ شهرت یافته و دیربازی است که بستر بسیاری از تصادفات جاده ای را فراهم می آورد.

 

این مسیر که سالیان سال مورد استفاده مردم قرار گرفته، در حال حاضر با توجه به حجم بالای تردد از آن و فرسودگی مسیر ، دیگر جوابگوی نیازهای ترددی مردم نیست به همین دلیل ما طی چند مدت اخیر شاهد تصادفات متعددی در این مسیر بوده ایم که غالباً با خسارات جانی همراه بوده است.

 

جالب و البته متأسفانه حتی حیوانات وحشی و اهلی نیز طعمه این مسیر خطرناک می شوند و بارها مشاهده می شود که حیواناتی در کنار جاده به دلیل برخورد با اتومبیل های در حال عبور جان خود را از دست می دهند؛ در یکی از آخرین حوادث مرتبط یک خوک در برخورد با یکی از کامیون های در حال عبور به طرز وحشتناکی جان خود از دست داد. ما این گزارش به این دلیل برای چندین بار تهیه و با تصویر مربوط جهت اثبات آن منتشر می سازیم تا تلنگری بر مسئولین باشد که شاید ندانند در مازندران چنین جاده پرمخاطره ای وجود دارد و یا شاید می دانند و جان انسان ها و مردم این منطقه برایشان اهمیت ندارد.

 

به هر حال اینگونه اتفاقات جاده ای مطمئناً اولین بار نبوده و آخرین باری هم نخواهد بود که به وقوع پیوسته اما ما به رسم وظیفه این گزارش را منعکس می کنیم تا انشالله تدابیر عاجل برای تأمین امنیت مسیر اتخاذ گردد.

 

پايگاه خبري چهاردانگه ساري: تصوير مربوط به تصادف گراز در جاده كياسر كه در پايگاه خبري شمال آنلاين منتشر شده به دليل نامناسب بودن انتشار نمي يابد.

 

1 نظر
  1. امیریان می گوید

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت . تصویر تهیه شده توسط علیرضا مظفری خبرنگار سیاسی و اجتماعی مازندران و گزارش توسط شعبان وفایی نژاد تهیه شده است.
    ……………………………………………….
    پايگاه خبري چهاردانگه ساري: با سلام و درود و آرزوي قبولي طاعات و عبادات و عزاداري شما دوست بزرگوار،
    تصوير منتشر شده در پايگاه خبري شمال آنلاين از طرف مديريت پايگاه خبري چهاردانگه ساري براي خوانندگان و كاربران اين پايگاه خبري كه طيف وسيعي از سنين مختلف را شامل مي شود نا مناسب تشخيص داده شده است. مطمئن هستيم كه خود مطلب و ياداشت مورد نظر كه به قلم آقاي وفايي نژاد نگاشته شده، گويا بوده و حق مطلب را ادا مي كند.
    از اطلاعاتي كه داديد صميمانه سپاسگزاريم، موفق و پيروز باشيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.