پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور سردار فضلی در حسینیه چهاردانگه ای های ساری

افتتاح دو سالن ورزشی سپاه همزمان با هفته بسیج در روستاهای ماهفروچک و تلمادره ساری

0

 

 سرهنگ پاسدار غلام رضا شریعتی صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: همه ساله به فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در 5 اذر برنامه های ویژه ای برای پاسداشت این فرهنگ در کشور برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از تسنیم سرهنگ شریعتی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل از معجزات قرن بوده و همواره این بسیج مقتدر توانست کمک کار مردم و نظام در کارزارهای مختلف باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اینکه رسانه ها باید بیانات امام راحل مبنی بر اهمیت بسیج را در هفته بسیج برای آحاد جامعه بازشناسی کنند، تصریح کرد: امروز داشتن قدرت دفاعی مستحکم، ریشه دار و عمیق در جهان به برکت نیروهای مقتدر بسیجی است.

 

شریعتی با بیان اینکه بسیاری از ابرقدرت های جهان مدعی منفعت طلبی از ایران در پشت مرزها و آب های سرزمینی خلیج فارس و خاورمیانه هستند، افزود: هنوز درک درستی از منش و فرهنگ بسیجی در بین احاد چامعه متجلی نشده است.

 

وی با اعلام اینکه دفاع از کوی و برزن و تمامیت ارضی کشور وظیفه اصلی بسیج مستضعفین است، گفت: برکات بسیج برای ملت بسیار اثرگذار و ماندگار خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به برگزاری بیش از هزار برنامه در سطح رده های مقاومت و پایگاه های شهرستان، افزود: 20 گردان بیت المقدس و کوثر در قالب رزمایش فرهنگی رزمی توان دفاعی خود را در مرکز استان به نمایش گذاشتند.

 

شریعتی با بیان اینکه 800 دانش آموز پسر و 800 دانش آموز دختر مرکز استان هفته بسیج به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب یادواره های شهدا از برنامه های محوری سپاه ساری در هفته بسیج است.

 

وی با اعلام اینکه مراسم گرامی داشت سردار شهید رنجبر از شهدای شاخص مرکز مازندران فردا شب با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه چهاردانگه ای های ساری برگزار می شود، افزود: یادواره شهدای بخش مرکزی ساری نیز عصر فردا با حضور سردار مسجدی مسئول روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح از ساعت 14 در روستای ماهفروچک دهستان اسفیوردشورآب بخش مرکزی ساری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برپایی کوهپیمایی با حضور 20 حوزه مقاومت محلات در روز جمعه این هفته همزمان با نخستین روز هفته بسیج، گفت: تجمع 50 حلقه صالحین به صورت سازمان یافته در مصلاهای نماز جمعه ساری را در این روز داریم.

 

شریعتی از برگزاری جلسه ملاقات عمومی مسئول سپاه ناحیه ساری با مردم مرکز استان در مصلاهای نماز جمعه شهرستان خبر داد و گفت:همایش سبک زندگی اسلامی در راستای تاکید منویات رهبری در هفته بسیج در مرکز استان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری از افتتاح دو سالن ورزشی سپاه همزمان با هفته بسیج در روستاهای ماهفروچک و تلمادره ساری خبر داد و گفت: تعداد بسیاری از پایگاه های مقاومت احداث شده در هفته بسیج بهره برداری می شود.

 

وی از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان مرکز مازندران همزمان با هفته بسیج در 5 آذر در مصلای جمعه ساری خبر داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.